IV. Gyógyszer-kommunikációs konferencia a Central Média szervezésében

Negyedik alkalommal rendezte meg Gyógyszer-kommunikációs konferenciáját a Central Médiacsoport, melynek fókuszában a hiteles tartalom kérdése állt. A patikai, gyógyszergyártói és kutatói szegmenst képviselő szakemberek egészségügyi, marketing és kommunikációs szempontok alapján vizsgálták az online kommunikáció térhódításával járó felelősség jelenségét és keresték a tartalomfogyasztó páciensek és az orvostársadalom közti bizalmi kapcsolat újrateremtésének lehetőségét.

Bővebben

Az ország Egészséghőseit keresi a HáziPatika.com

Szükség van olyan hétköznapi hősökre, akik munkájuk mellett is sokat tesznek a lakosság egészségéért, az egészségtudatos életmód népszerűsítéséért. Ezeket az odaadó szakmabelieket és civileket szeretné megtalálni az ország vezető egészségügyi portálja a Béres Gyógyszergyár Zrt. főtámogatásával.

Bővebben

Normaflore esettanulmány 2017

A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.

Bővebben