Marionnaud
A Midio Hungary Kft. 2016-ban bízta meg a Central Médiacsoportot azzal, hogy a Marionnaud magazint mind vizuális, mind tartalmi szempontból megújítsa. A márka elsődleges célja az volt, hogy a magazin a Marionnaud Parfümériák szépségápolási szakértelmét hűen tükrözze, és olyan tartalmat kínáljon, mely a trendek bemutatása mellett szakértő szépségápolási tanácsokkal segíti olvasóit.
Az eredmény egy igényes, glossy szépségápolási magazin, melynek oldalain a márka különleges akciói, vásárlói ajánlatai mellett a nők mindennapjait segítő, praktikus arc-, test- és hajápolási, illetve sminktanácsokat kínálunk, figyelembe véve és bemutatva a legújabb trendeket, olvasói igényeket. Vizuálisan egy kifinomult, nőies, elegáns, ugyanakkor modern összképet alakítottunk ki, így a magazin minden szempontból kielégíti a márka és vásárlórétege szempontjait.
Website: www.marionnaud.hu