Kajári Zsófia

Nők Lapja Konyha főszerkesztő

Nők Lapja Konyha – Piacvezető a klasszikus gasztronómiai magazinok között

A legnagyobb példányszámban értékesített klasszikus gasztromagazin a piacon. A lap szakmai hitelességét a Nők Lapja brandje mellett az elismert szakácsok, a neves gasztrobloggerek és a 100%-ban kipróbált receptek erősítik.

1

olvasó havonta

0

Facebook követő

Termékleírás

A havonta megjelenő magazin mindenre talál megoldást, legyen szó húsos, zöldséges, tésztás ételről, levesről vagy éppen desszertről. És csak olyan receptet közöl, amelyet kipróbált már a legjobb hazai séfekből, cukrászokból és gasztrobloggerekből álló csapat.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Aktuális: Az évszakhoz, ünnepekhez kapcsolódó anyagok, melyek praktikus tanácsokkal, ötletekkel látják el az olvasót.
  • Hogyan csinálják a profik?: Elárulják, hogyan, mitől lesz az étel olyan mutatós, mint az éttermekben, cukrászdákban.
  • Baba – és gyereksarok: Gyerekek által is készíthető receptek; egészséges, és finom ételek kicsiknek.
  • Hírek, programajánló, újdonságok.
  • Olvasók receptje: A legjobb recepteket megjelentetjük, díjazzuk.

Célcsoport

25-55 éves ABC társadalmi státuszú, családos nők, akik érdeklődnek a gasztronómia iránt.

Piaci adatok

  • Periodicitás: havi megjelenés
  • Olvasottság: 88 ezer fő

Forrás: Kantar Hoffmann Kft., NOK 2023/3-4 2024/1-2 (2024 Q2)
Facebook követők száma:
2024. december

 

 

 

Nők Lapja Konyha ütemezés 2025

Nők Lapja Konyha hirdetési méretek



Címkék: