
Kajári Zsófia
Főszerkesztő
Nők Lapja Konyha Desszert különszám
A Nők Lapja Konyha 2014-ben indította el prémium minőségű különszámát, a Nők Lapja Konyha Desszertet. A kiadvány gyorsan az olvasók és a hirdetők kedvencévé vált. A lap a kiemelt, ünnepi időszakokban kerül a standokra – húsvét és karácsony előtt.
Central Reach
Termékleírás
A Nők Lapja Konyha márkaértéke jelentősen erősíti a különszámokat, hiszen az olvasók tudják, hogy értékes, színvonalas, minőségi tartalomra számíthatnak, ha megvásárolják a lapot. A kiadvány hasznos, szolgáltató jellege mellett glossy stílusú kivitelével és igényes papírminőségével a hirdetések számára tökéletes környezetet biztosít. Tartalmából adódóan az olvasók többször átlapozzák, így a hirdetésekkel is több alkalommal találkoznak. Célzott elérést, kiemelkedő tematikus kapcsolódást biztosít. A lap stílusának és frissességének köszönhetően a főlap olvasói mellett egy új, fiatalabb olvasóközönséget is megcélzunk.
Márkajelenlét
- Előfizetés: www.mc.hu
- Weboldal: Nőklapja.hu
- Facebook: Nők Lapja Konyha
Célcsoport
25-55 éves ABC társadalmi státuszú, családos nők, akik érdeklődnek a gasztronómia, főként a sütemények, desszertek iránt.
Piaci adatok
- Periodicitás: évi 2 megjelenés
- Central Reach: 54 600
Forrás: Central Reach: Becsült elérés (estimated REACH) alapja a Central Médiacsoport terjesztési osztálya által hitelesített értékesített példányszám szorzata a Central nyomtatott havilapok auditált adatainak átlagos RPC értékével
