Kajári Zsófia

Főszerkesztő

Nők Lapja Konyha Desszert különszám

A Nők Lapja Konyha 2014-ben indította el prémium minőségű különszámát, a Nők Lapja Konyha Desszertet. A kiadvány gyorsan az olvasók és a hirdetők kedvencévé vált. A lap a kiemelt, ünnepi időszakokban kerül a standokra – húsvét és karácsony előtt.

Central Reach

Termékleírás

A Nők Lapja Konyha márkaértéke jelentősen erősíti a különszámokat, hiszen az olvasók tudják, hogy értékes, színvonalas, minőségi tartalomra számíthatnak, ha megvásárolják a lapot. A kiadvány hasznos, szolgáltató jellege mellett glossy stílusú kivitelével és igényes papírminőségével a hirdetések számára tökéletes környezetet biztosít. Tartalmából adódóan az olvasók többször átlapozzák, így a hirdetésekkel is több alkalommal találkoznak. Célzott elérést, kiemelkedő tematikus kapcsolódást biztosít. A lap stílusának és frissességének  köszönhetően a főlap olvasói mellett egy új, fiatalabb olvasóközönséget is megcélzunk. 

Márkajelenlét

Célcsoport

25-55 éves ABC társadalmi státuszú, családos nők, akik érdeklődnek a gasztronómia, főként a sütemények, desszertek iránt.

Piaci adatok

  • Periodicitás: évi 2 megjelenés
  • Central Reach: 54 600

Forrás: Central Reach: Becsült elérés (estimated REACH) alapja a Central Médiacsoport terjesztési osztálya által hitelesített értékesített példányszám szorzata a Central nyomtatott havilapok auditált adatainak átlagos RPC értékével

Nők Lapja Konyha Desszert különszám ütemezés 2025

Nők Lapja Konyha Desszert hirdetési méretek



Címkék: