Hering András

főszerkesztő

REFRESHER – A modern generáció hangja

Szlovákiában és Csehországban már fiatalok ezrei olvassák és nézik a REFRESHER prémium tartalmait, ahol a közélet mellett szórakoztatva kommunikálnak minden olyan lifestyle témáról, ami a millenniumi és Z-generáció mindennapjainak része: zenéről, fesztiválokról, koncertekről és partikról, filmekről és streaming-produkciókról, divatról, művészetekről, gasztronómiáról, utazásról, testi- és lelki egészségről, sportokról, techről vagy éppen a környezetvédelemről. Ezáltal is hatalmas megtiszteltetés számomra, hogy egy ilyen friss és meghatározó márka hazai piacra lépését vezethetem tartalmi oldalon.

Termékleírás

A REFRESHER.SK életmód- és hírportál, több mint 3 millió egyedi felhasználóval rendelkezik Szlovákiában és Csehországban. Az eredetileg Boros Gábor és Vajda Filip által alapított érettségi projekt a 2011-es indulása óta a fiatalokat (18-30 éves) célozza meg – a modern generáció hangját képviseli. Az életmód tartalmak mellett a szerkesztőség egyre inkább a hírekre, a politikára és a kihívást jelentő témájú cikkekre koncentrál. Szlovákiában a REFRESHER a natív hirdetések egyik úttörője, amely a cég bevételének nagy részét adja.

Mitől más ez, mitől „frissítőbb”, mint az eddigiek – vagy akár maga a social media?

Szupererőnk abban rejlik, hogy nyitottak vagyunk a világra, van róla véleményünk. Minden tekintetben progresszív médiumként azon millenniumi és Z-generációs fiataloké vagyunk, akik nem fekete-fehéren látják a világot, van véleményük, bátran és kulturáltan érvelnek és osztják meg véleményüket másokkal. Akiket érdekel, merre tart a világunk, érzékenyen reagálnak a társadalmi kérdésekre, szívesen adnak hangot azoknak az értékeknek, amelyekre maga a REFRESHER is épül: tisztesség, tényszerűség, emberközpontúság, erőszakmentesség, kisebbségi csoportok védelme és támogatása, tolerancia, ökológiával vagy a jövőnkkel kapcsolatos felelősségteljes megközelítés. Mindezt a modern generáció hangján, szórakoztatva írjuk és mutatjuk meg. Egy cikkünk vagy videónk hatására elindíthatjuk egy feltörekvő művész, egy ígéretes fiatal vállalkozó karrierjét, vagy elnyomhatunk egy furcsa trendet. A nyitott gondolkodású fiataloknak szóló, szórakoztató lifestyle tartalmaink mellett igyekszünk értékes és értéket teremtő szöveges véleményt alkotni, helyi tehetségeket, izgalmas, friss arcokat és az ő történeteiket riportjaink és videóink által bemutatni.

 

Márkajelenlét

Pillérek

  • Szórakozás
  • Divat
  • Kultúra
  • Közélet
  • Társadalom
  • Mozi-filmek-sorozatok
  • Tech
  • Sport
  • Gasztro
  • Életmód 

Termékelőnyök

  • Modern, stílusos és hangos – markáns social media jelenléttel
  • Saját gyártású cikk- és videós tartalmakkal
  • A natív hirdetések úttörője

Célcsoport

  • 18-30 éves modern fiatalok


Címkék: