Horváth Zsolt
főszerkesztő

Vezess.hu – A piacvezető online autós magazin

A Vezess egy online autós magazin, amely egyaránt szól az autózás szerelmeseihez és az autóra mint használati eszközre tekintő olvasókhoz. Ha csak vágyakozik, vagy éppen autóvásárlás előtt áll, hasznos információkkal segítünk. Objektív tesztjeink, friss híreink, szórakoztató videóink és könnyed magazinanyagaink segítenek eligazodni az autók és a közlekedés világában.

Beszámolunk az autósport legfontosabb eseményeiről, és minden titkot felfedünk a Forma–1 világáról. Nem maradnak ki a nagyvasak, a 3,5 tonnánál nehezebb járművek, de apróságok, az íróasztalon elférő modellek sem.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A Vezess Magyarország leglátogatottabb online autós magazinja, mely naponta több mint 110 000 valós felhasználót ér el. Célja, hogy hitelesen és laikusok számára is élvezhetően és érdekesen tájékoztasson az autós világ legfrissebb újdonságairól. A legújabb autók menetpróbái, tesztjei a Vezessen elsők között – hetente három alkalommal, élő beszámolók nemzetközi autószalonokról, Forma-1 és egyéb hírek, érdekességek, vásárlási tájékoztatók, praktikus tanácsok, szórakoztató videók.

Márka jelenlét

Website: Vezess
Youtube csatorna: Vezess
Facebook: Vezess

Pillérek

  • A legújabb autók menetpróbái, tesztjei nálunk először – hetente három alkalommal
  • Használtautó-bemutatók – segítséget nyújtunk a választásban, vásárlásban
  • Nemzetközi autószalonok – élő beszámolók a helyszínről
  • Vásárlási tájékoztatók, praktikus tanácsok
  • Hírek, friss információk az autózás világából
  • Forma–1 hírek és érdekességek
  • Szórakoztató videók az autózás legmélyebb bugyraiból
  • Az árufuvarozás és személyszállítás hírei

Termékelőnyök

  • Reszponzív megjelenés
  • 443 ezer exkluzív látogató*
  • Folyamatosan megújuló hirdetési lehetőségek – Szponzorációk és prémium megjelenések, native hirdetések
  • Különleges tartalmi együttműködések
  • Az olvasók által kedvelt közvetlen és segítőkész szerkesztőségi hangnem

Forrás: Gemius – DKT 2017/10, (15+ belföldi közönség) – összehasonlítva az Totalcarral és az Origo/Auto rovatával.

Célcsoport

  • Potenciális autóvásárlók
  • 25–50 év közöttiek
  • Több mint fele arányban férfi felhasználó
  • Az átlagosnál jobban keresnek

Forrás: Gemius – DKT 2017/10 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)



Címkék: