Kisszékelyi Vera

termékmenedzser

Caféblog – Magyarország második legnagyobb látogatottságú blogtere

Azzal a céllal hoztuk létre a Cafeblogot, hogy azoknak a nőknek segítsünk késztetést éreznek magukban arra, hogy gondolataikat, élményeiket, írásaikat másokkal is megosszák az online térben való jelenlétükkel. Lehet szó főzésről, gyereknevelésről, lakberendezésről, bármiről, célunk annyi volt, hogy olyan blogfelületet teremtsünk, amit örömmel használnak a nők – bloggerként és olvasóként egyaránt.

A Caféblog havonta több mint 1,2 millió nőt ér el, így mára mind tematikájának szélessége mind célzott elérése miatt kedvelt felülete a hirdetői integrált kampányoknak.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A Cafeblog.hu a havi látogatószámot tekintve Magyarország három legnagyobb látogatottságú blogszolgáltatójának egyike. A több, mint 800 blognak helyet adó Cafeblog.hu számos témában – mint például gasztro, divat, szépség, otthon, utazás – kínál szórakoztató és hasznos tartalmat olvasóinak.

Márka jelenlét

Website: www.cafeblog.hu
Facebook: Cafeblog

Pillérek

  • Egyedi, mert főként nőket megcélzó, minőségi és színvonalas blogokat gyűjt egybe
  • A nőket érintő minden témakört lefedünk, legyen szó gasztróról, divatról, szépségápolásról, lakberendezésről, utazásról és még sok minden másról
  • A blogok témák szerinti kategóriákba rendezve érhetőek el, így hatékonyabb, targetálható hirdetési lehetőséget biztosítanak

Termékelőnyök

  • Személyes
  • Erős látogatói lojalitás
  • Magas olvasói aktivitás
  • Egyedülállóan célzott, magas vásárlóerejű közönség
  • Tematikus jelleg
  • Egyedülálló költséghatékonyság

Célcsoport

  • 18–49 éves
  • Legalább középfokú végzettségű
  • Városi
  • Családorientált (párkapcsolatban él, van családja de legalábbis vágyik rá)
  • Aktív életvitelt folytat, társasági életet él (online is)
  • Világra nyitott, érdeklődő
  • Rendszeresen internetezik

Forrás: DKT – Gemius; 2018/06 belföldi 15+ (pc, mobil, tablet) | Facebook, Instagram, 2018. június



Címkék: