Kisszékelyi Vera

termékmenedzser

Caféblog – a legnőiesebb blogsite

Elmúltak azok az idők, amikor a tartalomgyártás csak professzionális újságírók kiváltsága volt. Ma már bárki elindíthat egy oldalt, ahol bemutatja a mindennapjait, a hobbijának áldoz, vagy csak összegyűjti egy helyre, ami számára fontos és érdekes. Azért hoztuk létre a Cafeblogot, hogy azoknak a nőknek segítsünk, akik éreznek magunkban késztetést arra, hogy gondolataikat másokkal is megosszák. Lehet szó főzésről, gyereknevelésről, lakberendezésről – nekünk teljesen mindegy, itt a felhasználóké a pálya! Célunk csak annyi volt, hogy olyan blogfelületet teremtsünk, amit örömmel használnak a nők – bloggerként és olvasóként egyaránt.  Úgy érzem, ezt sikerült is megvalósítanunk. Ha tehát valaki nőies tematikájú blogot szeretne indítani, a legjobb helye a Cafeblogon van, mert online termékeinken keresztül havonta több mint 1 millió nőhöz tud elérni.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A Cafeblog.hu a havi látogatószámot tekintve Magyarország három legnagyobb látogatottságú blogszolgáltatójának egyike. A több, mint 800 blognak helyet adó Cafeblog.hu számos témában – mint például gasztro, divat, szépség, otthon, utazás – kínál szórakoztató és hasznos tartalmat olvasóinak.

Márka jelenlét

Website: www.cafeblog.hu
Facebook: Cafeblog

Pillérek

  • Egyedi, mert főként nőket megcélzó, minőségi és színvonalas blogokat gyűjt egybe
  • A nőket érintő minden témakört lefedünk, legyen szó gasztróról, divatról, szépségápolásról, lakberendezésről, utazásról és még sok minden másról
  • A blogok témák szerinti kategóriákba rendezve érhetőek el, így hatékonyabb, targetálható hirdetési lehetőséget biztosítanak

Termékelőnyök

  • Személyes
  • Erős látogatói lojalitás
  • Magas olvasói aktivitás
  • Egyedülállóan célzott, magas vásárlóerejű közönség
  • Tematikus jelleg
  • Egyedülálló költséghatékonyság

Célcsoport

  • 18–49 éves
  • Legalább középfokú végzettségű
  • Városi
  • Családorientált (párkapcsolatban él, van családja de legalábbis vágyik rá)
  • Aktív életvitelt folytat, társasági életet él (online is)
  • Világra nyitott, érdeklődő
  • Rendszeresen internetezik

Forrás: Gemius – DKT 2017/10  (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) ​



Címkék: