Megállapodást kötött az Adform technológiai szolgáltatóval a HOPPex, a hazai kiadói és sales house piac meghatározó szereplőit összefogó programmatic piactér. Az együttműködés keretében bevezetésre kerül az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.

Nagy öröm a számomra, hogy új technológiai partnerrel bővült a HOPPex szolgáltatási köre. Számos területen komoly hozzáadott értékre számítunk mind a kiadói partnereink, mind a vásárlói oldal számára, többek között a privát dealek és a rich media területén. Az Adformnak köszönhetően olyan hirdetési megoldások is elérhetővé válnak, amelyek korábban még nem voltak nálunk vásárolhatók.

Ihász Ingrid

ügyvezető igazgató, HOPPex

A HOPPex-ről

A 2015-ben az Indamedia (korábbi nevén CEMP), a Central Médiacsoport és a New Wave Media Group (korábbi nevén Origo Media Zrt.) részvételével indított kiadói platform jelenleg 120 magyarországi prémium weboldal hirdetési felületeit értékesíti prémium programozott piacterén.

A programmatic költés világszerte gyors ütemben nő, Közép-Kelet-Európában pedig még gyorsabban, hiszen számos hirdető szeretné a kampányai teljesítményét és hatékonyságát javítani, mindezt a márkabiztonság és az adatok feletti kontroll fenntartásával. A HOPPex képviseli a legnagyobb médiavállalatokat Magyarországon, széles eléréssel számos célcsoportban. Nagyon örülünk, hogy a HOPPex az Adformot választotta, hogy kiegészítse és fejlessze programmatic értékesítését. Az Adform és a HOPPex integrációja lehetővé teszi, hogy a hirdetők és ügynökségek a legjobb hirdetési helyekhez és adatforrásokhoz férhessenek hozzá, és új, a felhasználók bevonását elősegítő rich media és videós formátumokat vásárolhassanak, ami biztosítja számukra a teljesítmény skálázását.

Adrian Biciu

értékesítési igazgató, Adform

Az Adformról

Az Adform egy független, európai székhelyű technológiai szolgáltató és a digitális hirdetési piac egyik vezető szereplője. Integrált hirdetési platformot kínál az adatok, kreatívok és médiaértékesítés területén, amelynek segítségével a kiadók sikeresen monetizálhatják a hirdetési felületeiket, a hirdetők és ügynökségek számára pedig lehetővé teszi, hogy hatékonyan érjék el és vonják be a fogyasztókat minden eszközön. Az Adformot 2002-ben alapították Dániában és számos vezető hirdető, ügynökség és kiadó választotta partneréül.

További információ:

Ihász Ingrid
E-mail: ingrid@hoppex.hu
Mobil: +36 30 158 4782



Címkék: