Hazai programmatic piac trendjei
Stagnálás a hazai programmatic piacon Bár a koronavírus a hazai programmatic piacon is éreztette a...
BővebbenÍrta: Timár Judit | Feb 3, 2021 | Céges hírek | 0
Stagnálás a hazai programmatic piacon Bár a koronavírus a hazai programmatic piacon is éreztette a...
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Nov 4, 2020 | Online hírek | 0
Az alábbi infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze a hazai programmatic piac legfrissebb helyzetéről.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Mar 16, 2020 | Online hírek | 0
Az infografika a HOPPex tagjainál realizálódó programmatic bevételek alapján készült, és tartalmazza a HOPPex, illetve a kiadók által programmatic módon értékesített hirdetéseket is.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Feb 11, 2020 | Online hírek | 0
Az együttműködés keretében bevezetésre kerül az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Sep 5, 2019 | Online hírek | 0
2019. 09. 01-től Ihász Ingrid a HOPPex ügyvezető igazgatója, miután Kassai Péter közös megegyezéssel távozik a cégtől. A vállalat alapítói bíznak abban, hogy az új vezető a kiadói oldalon szerzett média értékesítéssel kapcsolatos tapasztalatait, illetve az ügynökségi oldalon szerzett tudását sikeresen érvényesíti programozott piactér jövőjét illetően.
BővebbenÍrta: | Dec 1, 2016 | Online hírek | 0
A private dealek felépítéséről általánosságban, milyen előnyök adhatók, mikre kell odafigyelni választásakor?
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Mar 31, 2016 | Online hírek | 0
Mi az a programmatic, és milyen változásokat hoz a reklám- és médiapiacra?
Bővebben