Kempf Zita
főszerkesztő
Hirdess nálunk!
HáziPatika – A piacvezető egészségügyi és életmódportál.
Az egészség sokkal több, mint a betegség hiánya: teljes élet, amibe beletartozik a fizikai, a lelki, a környezeti, a családi jóllétünk; mindennapjaink. Mindezen témákban ír cikket, forgat videót, készít podcastet a HáziPatika, a legnépszerűbb, nagyobb múltú, szakmailag is hiteles egészségügyi és életmódportál.
Oldalletöltés/hónap
Egyedi felhasználó/hónap
Facebook-követő
Instagram-követő
YouTube-feliratkozó
Termékleírás
A HáziPatika.com Magyarország első számú nagyközönségnek szóló egészségügyi és életmód portálja. Az innovatív megoldások, a magas szintű, igényes kivitelezés, a kiemelkedő mennyiségű és mélységű tartalom biztosítja a HáziPatika.com vezető szerepét.
Tematikájából adódóan komoly, szakmai oldalról közelítő, de mindenki számára közérthető, mellőzi a szakzsargont. Partnere kíván lenni azoknak, akik a helyes életmódra és egészségükre megfelelő figyelmet fordítanak. Segítőtársa pedig azoknak, akik egyes betegségekről bővebb információt keresnek saját maguk vagy hozzátartozójuk számára, legyen szó megelőzésről vagy kezelésről.
A termék sikerét mutatja az erős social media jelenlét is.
Márka jelenlét
Website: www.hazipatika.com
Facebook: HáziPatika.com
Instagram: HáziPatika.com
Pillérek
- Komoly, de mellőzi a szakzsargont
- Betegségek A–Z: azonnal választ ad látogatóinak, ha célirányosan keresnek megoldást egy-egy adott egészségügyi problémára, szezonális betegségre
- Napi egészség: aktuális egészségtippeket kapnak az olvasók, és itt olvashatnak bővebben is egyes kiemelten fontos betegségekről
- Életmód
- Humánmeteorológia: a prevenció fontosságát hangsúlyozza
- Táplálkozás
- Az Ízek és Érzések recept- és gasztro-életmód magazin által szerkesztett rovat az egészségtudatos táplálkozásban segíti az olvasót
- Psziché: a lelki egészség megtartásában segíti a látogatókat
- Keresők
- Videók
- Közösség (pl. fórumok, blogok)
- Kalkulátorok
- Szakértők
Termékelőnyök
- Piacvezető egészség és életmódportál
- 15 éve hiteles forrás
- Innovatív megoldások
- Tartalom-fejlesztés életmód irányban
- Értékes célcsoportot érünk el, költséghatékonyan
- Tematikus jelleg
Célcsoport
- 30–50 év közötti, értelmiségi, városi, családos nő
- Nyitott a világra, érdeklődési köre nagyon széles, és belső indíttatásból, illetve anyagi lehetőségeinek köszönhetően (A-B státusz) igényes saját és környezete megjelenésére
- A szabadidő eltöltése aktív, sokrétű, a széles érdeklődési körnek megfelelően
Forrás: E-gemius 2025_Q1 átlag (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) | Facebook, Instagram, YouTube 2025 május