Kempf Zita
főszerkesztő
HáziPatika – a piacvezető egészségügyi és életmódportál
HáziPatika.com a legnépszerűbb magyar egészségügyi és életmódportálként 1991 óta kínál széleskörű és naprakész információkat az egészség valamennyi területéről. A 2022 áprilisában formailag és tartalmilag is teljesen megújult piacvezető HáziPatika.com weboldalon többek között elindult az orvosfoglaló rendszer, a kereskedelmi partnereknek pedig látványos rich-media megoldásokkal készült a site. A komoly és szakmailag hiteles tartalmak továbbra is mindenki számára közérthető formában jelennek meg. A piacvezető oldal mögött álló szerzők, szerkesztők és szakértők a látogatók minden problémájára, kérdésére választ tudnak adni a több tízezer cikk, több száz videó vagy éppen a hasznos adatbázisokkal, interaktív tesztek, kalkulátorok segítségével, legyen szó betegségekről, táplálkozásról, gyógynövények felhasználásról vagy a lelkünk gyógyításáról. Így például nagy segítséget jelenthet például a tájékozódásban a több mint 750 betegség részletes leírása, a 13 000 gyógyszer-betegtájékoztató, a gyógyszer- és patikakereső, a laboreredmény magyarázó és végül, de nem utolsó sorban az innovatív orvosfoglaló rendszer. Nagy utat tett meg a HáziPatika.com, napjainkban már 297 000 napi és 2 200 000 havi egyedi látogató keresi fel az oldalt, míg a social térben is kiemelkedő a HáziPatika.com közössége.
Oldalletöltés/nap
Látogató/nap
Facebook követő
Viber követő
Instagram követő
Termékleírás
A HáziPatika.com Magyarország első számú nagyközönségnek szóló egészségügyi és életmód portálja. Az innovatív megoldások, a magas szintű, igényes kivitelezés, a kiemelkedő mennyiségű és mélységű tartalom biztosítja a HáziPatika.com vezető szerepét.
Tematikájából adódóan komoly, szakmai oldalról közelítő, de mindenki számára közérthető, mellőzi a szakzsargont. Partnere kíván lenni azoknak, akik a helyes életmódra és egészségükre megfelelő figyelmet fordítanak. Segítőtársa pedig azoknak, akik egyes betegségekről bővebb információt keresnek saját maguk vagy hozzátartozójuk számára, legyen szó megelőzésről vagy kezelésről.
A termék sikerét mutatja az erős social media jelenlét is.
Márka jelenlét
Website: www.hazipatika.com
Facebook: HáziPatika.com
Instagram: HáziPatika.com
Pillérek
- Komoly, de mellőzi a szakzsargont
- Betegségek A–Z: azonnal választ ad látogatóinak, ha célirányosan keresnek megoldást egy-egy adott egészségügyi problémára, szezonális betegségre
- Napi egészség: aktuális egészségtippeket kapnak az olvasók, és itt olvashatnak bővebben is egyes kiemelten fontos betegségekről
- Életmód
- Humánmeteorológia: a prevenció fontosságát hangsúlyozza
- Táplálkozás
- Az Ízek és Érzések recept- és gasztro-életmód magazin által szerkesztett rovat az egészségtudatos táplálkozásban segíti az olvasót
- Psziché: a lelki egészség megtartásában segíti a látogatókat
- Keresők
- Videók
- Közösség (pl. fórumok, blogok)
- Kalkulátorok
- Szakértők
Termékelőnyök
- Piacvezető egészség és életmódportál
- 15 éve hiteles forrás
- Innovatív megoldások
- Tartalom-fejlesztés életmód irányban
- Értékes célcsoportot érünk el, költséghatékonyan
- Tematikus jelleg
Célcsoport
- 30–50 év közötti, értelmiségi, városi, családos nő
- Nyitott a világra, érdeklődési köre nagyon széles, és belső indíttatásból, illetve anyagi lehetőségeinek köszönhetően (A-B státusz) igényes saját és környezete megjelenésére
- A szabadidő eltöltése aktív, sokrétű, a széles érdeklődési körnek megfelelően
Forrás: E-gemius 2022/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) | Facebook, Instagram, Viber, 2023. január