Vaskor István

főszerkesztő

Sokszínű Vidék – piacvezető életmódmagazin, nem csak a vidéken élőknek

A 2012 óta működő Sokszínű Vidék Magyarország leglátogatottabb vidéki hírportálja. A napi friss hírek és érdekességek mellett hiteles és sokakat érintő témák, hasznos tanácsok és ötletek tárháza, mind az életmód, kert, otthon vagy szabadidő témában. Megmutatjuk a vidék ezernyi arcát, megannyi szépségét, hagyományát, programjait és praktikáit. A tudatos fogyasztói attitűd kialakítására és a környezetvédelemre kiemelt szerepet szánunk az oldalunkon.  

A naponta frissülő tartalmak minőségét és hitelességét egyrészt a szakmailag felkészült és lelkes, a vidéki élet iránt elkötelezett munkatársaink garantálják, másrészt az az olvasói közösség, akiket örömmel tudhatunk magunk mellett. Egy portál, ahová minden nap érdemes visszatérni, egy site,” ahol a jó élet akik.”

oldalletöltés/hó

látogató/hó

Facebook követő

Termékleírás

Magyarország első számú vidéki életet prezentáló hír- és életmódportálja.  A friss hírek, információk, az igényes munka, a vidéki életet minden szegletét átfogó  minőségi tartalom biztosítja a Sokszínű Vidék vezető szerepét. Tematikánkat az olvasói igényekhez és a piaci környezet elvárásaihoz igazodva alakítottuk, alakítjuk. A friss hírek mellett naponta jelentkezünk aktuális, magazinos jellegű írásokkal, riportokkal, praktikákkal, ezáltal is segítve a vidéki életben való eligazodást és tapasztalatszerzést. 

 

Márkajelenlét

Pillérek

  • Életmód – a vidéken való jó élet (természetvédelemre fókuszáltan), az egészséges táplálkozás, a példaértékű életutak rovata, segítő ötletekkel, jótanácsokkal

  • Kert és otthon – szezonális aktualitások a kertben, okos praktikák otthon, hírek a legújabb trendekről, szakértői és olvasók által beküldött minőségi tartalom

  • Virágzó vidék – az ország és a nagyvilág természeti és épített értékei

  • Otthon készült – minden, ami otthon készül, legyen az étel, bútor vagy dekoráció

Termékelőnyök

  • A vidéki élet piacvezető hírportálja
  • 10 éves múlt
  • Megbízható hírforrás, minőségi magazin
  • Tematikus jelleg
  • Értékes, elkötelezett célcsoport

Célcsoport

  • 40–60+ év közötti, vidéki élet iránt érdeklődő nő (52%) és férfi (48%)
  • Az olvasók 75%-a városban él, 40%-uk Budapesten és megyeszékhelyeken
  • Az olvasók 61 %-a főbevásárló, 31% AB státuszú
  • Érdeklődési kör tekintetében fókuszáltak a vidéki tájak, szabadidős tevékenységek, a kert, a természet, az otthon és a gasztronómia területe

Forrás: Gemius 2022/05 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)



Címkék: