Vági Róbert, a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója képviseli vállalatunk nézőpontját a BrandFestival brand safety témakörrel foglalkozó kerekasztal-beszélgetésében.

Mind az offline, mind az online területen zajlanak tulajdonosváltások, fúziók, új médiatermékek születnek, és meglévők tűnnek el. A tulajdonosi átrendeződéseket nem minden esetben az organikus fejlődés vezérli. Ehhez jön, hogy főként az online videós hirdetések tervezésénél egyre inkább előtérbe kerül egy fontos szakmai kérdés, a brand safety, azaz a hirdetések kontextusa. A digitális média előretörésével, azon belül is az automatizált kampányok és a közösségi médiaplatformok nehezebben kontrollálható minőségű és kontextusú hirdetés-kiszolgálásai a megjelenések akár 3-13%-át is veszélyeztethetik márkabiztonság szempontjából a nemzetközi statisztikák szerint.

Érdemes készülni a piaci iramváltásra, hiszen aki képes a folyamatos innovációra – és képes alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez -, megszilárdíthatja piaci pozícióit. Olyan tartalmat kell szolgáltatni, ami megszólítja és elkötelezi a fogyasztót, ezáltal nyereséget termelő reakciókat vált ki. Melyek az üzleti innováció tényezői: szervezetfejlesztés (pl. cross-platform szerkesztőség), integrált tartalom-előállítói modell, hirdetési felület-innováció-klasszikus és kreatív hirdetési megoldások (márkázott tartalmak), márkakiterjesztések, stb.? Hogyan teheti egy médiatulajdonos a tartalmait egyszerre vonzóbbá a fogyasztók, illetve eladhatóbbá a hirdetők számára? Melyek a tartalomgyártás és terjesztés új modelljei? Mekkora hangsúly lesz a digitális terület fejlesztésén?

A kerekasztal beszélgetést Kőszegi András (Onbrands.hu, alapító, márkainspirátor) vezeti.

IDŐPONT: 2019. november 21., 15.10-15.40

HELYSZÍN: Budapest Music Center, 1093 Budapest, Mátyás utca 8.

Brand safety a Central Médiacsoport portfóliójában

A Central Médiacsoport állandó erőforrást, szabályozott eljárásokat és innovációt biztosít arra, hogy ügyfelei számára biztonságos és átlátható hirdetői környezetet teremtsen. Márkabiztonsági politikánk érvényes mind a közvetlenül, mind a programozottan vásárolt kampányokra, nyomtatott vagy elektronikus formában elérhető sajtótermékeinkre, online elérhető vagy letölthető időszaki kiadványainkra és film- vagy video készítés termékeire, valamint hangfelvételekre is.

A márkabiztonsággal kapcsolatos nézeteinket az oldalunkon is elérhető Brand safety nyilatkozatban részletezzük.



Címkék: