A BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. Évről évre közel 500 kiemelkedő vezető és kommunikációs top manager látogat el Európából és a világból, hogy előadóként vagy hallgatóként részt vegyen a párbeszédben. A legfőbb témák mindig a  vállalati stratégiák és a kommunikációs kihívások köré szerveződnek. Vezető vállalatok képviselői, a világ legbefolyásosabb gondolkodói osztják meg a résztvevőkkel a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

Az idei rendezvény 2019. november 20-21-én lesz a Budapest Music Center-ben, ahol az nlc képviseletében a főszerkesztő, Pácsonyi Daniella vesz részt egy beszélgetésen.

IDŐPONT: 2019. november 21. 11.15-11.45

HELYSZÍN: Budapest Music Center, 1093 Budapest, Mátyás utca 8.

A KEREKASZTAL TÉMÁJA: Egy celebritás/mega influencer karakterére épített reklám sikerre vihet egy márkát. Egyre több márkatulajdonos hisz abban, hogy az ismert egyéniségekkel jól lehet csomagolni a marketingüzeneteket. Be kell vetni „hitelesítőket”, hogy a termék/szolgáltatás érveit kreatív és emlékezetesen átadják a fogyasztó számára. A híresség nem pusztán egy „rábeszélőgép”, hanem olyasvalaki, aki egy kicsit elvarázsolja a fogyasztót. Az egyik legjobb eszköz a megkülönböztetésre, a márka humanizálására, imázs-transzferre. A reklámarc személyiségjegyei egyfajta értéktöbbletként jelennek meg a márka életében. A tendenciák azt mutatják, hogy míg a márkák saját csatornáin az elköteleződési ráta 2-3 % körül mozog, addig a márkázott tartalom 7-8 % elköteleződést hoz a kampányok során a celebritások, influencerek csatornáin. 



Címkék: