Akovács Éva, főszerkesztő

Hirdess nálunk!

Nőklapja.hu – A legnagyobb példányszámban értékesített
és legolvasottabb női hetilap weboldala.

2020 tavaszán a több mint 70 éves múltra visszatekintő magazin újabb mérföldkövéhez érkezett. Hazánk legnépszerűbb hetilapja a digitális platformon erősíti tovább a márkát. A Nők Lapja erőssége, hogy képes időről időre megújulni, miközben marad értékrendjéhez, és a magas minőséghez, amit képvisel.

Olvasók százezrei számára jelent generációk óta biztos pontot egy folyamatosan változó világban. Már 75 éve kíséri végig nők egymást követő nemzedékeinek életét, és így nagymamáról anyára, anyáról lányra száll olvasásának hagyománya.

Oldalletöltés/hónap

Egyedi felhasználó/hónap

Facebook-követő

Instagram-követő

Termékleírás

A nőklapja.hu tartalmában összhangban van a nyomtatott magazinnal, a márkától megszokott hitelesség, szakmaiság és személyes hangvétel jellemzi. Tükrözi a Nők Lapja stabil alapelveit – családcentrikus, közösségi, tájékozott, empatikus, magabiztos, és nyitott, valamint a printhez hasonlóan rezonál a társadalom változásaira.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Család

  • Gyerek

  • Test és lélek

  • Gasztro

  • Szépség, divat

  • Kultúra

  • Utazás

  • Közélet

Termékelőnyök

  • Exkluzív digitális tartalmak új formátumokkal (tematikus „longread” sorozatok, videó-sorozatok, podcastok, adatvizualizáció)
  • Az online előnyére építve gyorsabb reakció a világ történéseire – kiegészítve ezzel a printet
  • Markánsabb hangon szól, eltérően a magazin megfontolt hangvételétől

Célcsoport

  • 35 év feletti
  • Felsőfokú végzettségű
  • Budapesti vagy megyeszékhelyen él
  • A család és a társas kapcsolatok a legfontosabbak számára
  • Felelősséget vállal környezetéért
  • Főbevásárló, tudatosan vásárol
  • Lojális, kiválóan célozható
  • Elkötelezett, aktív social bázis

Forrás: DKT-Gemius, 15+ belföldi közönség, 2025_Q1 átlag, Facebook, Instagram, 2025 május



Címkék: