Két hónappal a május 3-i indulása óta töretlen népszerűségnek örvend a nőklapja.hu, az első paywall modellel működő női oldal a hazai piacon. Közel 600 megjelent cikkel, izgalmas podcast beszélgetésekkel, és videós tartalmakkal a hátunk mögött büszkén mondhatjuk, hogy a Nők Lapja márka az online térben is megtalálta a hangját és a közönségét.
Hatalmas elismerés számunkra, hogy kezdettől fogva magasan a várakozásainkon felül teljesít a site. Az előzetes tervek szerinti heti átlagos 70-90 ezer RU-ra becsült adatot már a második héten túlszárnyalta. Májusban átlagosan heti 107 639 látogatója volt az oldalnak, júniusban pedig tovább növekedve meghaladta a 115 ezret (átlagosan heti 183 585 oldalletöltéssel).
Rekorddal indul a július!
Az elmúlt héten (06.29-07.05.) 150 683 látogatóval és 259 698 oldalletöltéssel minden eddiginél magasabb számokat hozott az oldal.
A nagyobb aktivitásnak, és a több tartalomnak köszönhetően a Nők Lapja magazin és a nőklapja.hu közös facebook oldala is jól láthatóan megerősödött május óta, a követőtábor több mint 5%-kal bővült (123 ezerről közel 130 ezerre).
Érdekel, hogy milyen témák foglalkoztatják leginkább olvasóinkat?
Alábbi két, legnagyobb visszhangot kiváltó és legtöbb kommentet generáló cikkünk jól mutatja, hogy az oldal látogatói a könnyed témák mellett keresik a hosszabb lélegzetvételű, elgondolkodtató anyagokat is. A Nők Lapja márka szellemiségének mind a magazinban, mind az online felületen szerves része, hogy sokakat foglalkoztató társadalmi kérdéseket járjon körbe, mint a gyermekvállalás 40 felett, vagy a női szerepek változása, átalakulása.
Olvass bele legnépszerűbb cikkeinkbe a képre kattintva!
Legnépszerűbb podcast és videós tartalmainkat a képre kattintva éred el!
Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, aktuális médiaajánlatunkért kattints ide!
További információkért keresd sales kapcsolattartódat!
Forrás: Magyarország, DKT-Gemius (15+ belföldi közönség), 2020-05-04 – 2020-07-06, social adatok: Nők Lapja Facebook oldal