A Central360 multimédiás megoldások egyike a kutatás és tesztelés, melynek során közvetlenül összekötjük kereskedelmi partnerünk termékét a potenciális célcsoporttal. A termékteszt nagy előnye, hogy a kiválasztott fogyasztók személyesen kipróbálják és véleményt formálnak az adott termékről.
A Borotalco márka egy nagyon népszerű, széleskörű ismertséggel rendelkező, klasszikus olasz dezodormárka, amely generációk hosszú sora óta jelen van az olasz emberek mindennapjaiban. Olyannyira, hogy a Borotalco Original illat a legnagyobb darabszámban vásárolt dezodor Olaszországban.* A Borotalco-t a mikrotalkum összetevő különbözteti meg a többi dezodortól. Az egyedülálló, finom por a természetes talkum feldolgozásával készül, ami az egyik legtisztább természetes ásvány a világon.
A Borotalco terméktesztjéhez a toborzás a nőklapja.hu oldalon zajlott, a PR cikket pedig megosztottuk a Nők Lapja és Nők Lapja Egészség social felületein. A cikk végén elhelyezett szűrőkérdőív alapján kiválasztottuk azt a 101 főt, akik teljes mértékben megfeleltek a kutatás célcsoportjának és szívesen részt vennének a tesztelésben.
A célcsoportot a 20-49 év közötti nők és férfiak alkották, akik hetente többször használnak dezodort.
A kutatásban résztvevők számos pozitívumról számoltak be:
- 73% magas elégedettség az előzetes elvárásokhoz képest (az illata és izzadásgátló hatása fogta meg a tesztelőket).
- 89% továbbajánlaná a terméket barátoknak, ismerősöknek.
- 83% megvásárolná a jövőben.
- 62% átváltana a jelenlegi dezodorról mert jobbnak tartják.
- 81% drogériában vásárol dezodort.
A tesztelői bázisból rengeteg hasznos és megerősítő fogyasztói visszajelzés érkezett. Mindent összegezve, a kutatásban résztvevők 89%-a ajánlaná másoknak is a termék használatát, valamint 83%-uk maguk is megvásárolnák a terméket.
Az utókommunikáció megjelent a Nők Lapja Egészség magazinban, valamint beszámoltunk az eredményekről a nőklapja.hu-n és a hozzá tartozó social felületeken egyaránt.
Az eredményekben gazdag kampány által, több mint, 157 000 főt sikerült elérni!
A teljes esettanulmány elérhető az alábbi linkre kattintva:
Nők Lapja Egészség x Borotalco termékteszt
Bővebb információért és ajánlatért kérjük, keresse Central kapcsolattartóját!
Forrás:
|*Értékbeni piaci részesedés, teljes Borotalco Original termékcsalád, teljes piaci adatok Olaszország, teljes év 2020. november hónappal bezáróan, Élelmiszer-jellegű vegyes üzletek és drogériák, IRI Group adatok.
|Total Brand Reach kalkuláció a Borotalco megjelenései alapján
| Példányszám adatok: Kantar Hoffmann Kft. NOK 2019/3-4 2020/1,3
| Példányszám adatok: Central Terjesztési Osztály 2021., DKT-Gemius ), 2021. W27-230 átlaga alapján
|Facebook követők száma: 2021. augusztus.