Horváth Zsolt
főszerkesztő

First Class – Az érdeklődő, sikeres férfiak magazinja

Az érdeklődő, sikeres férfiak magazinja vagyunk. Azoké, akik értékelik a minőséget és kifinomult, kalandos életre vágynak, ahogy mi is. Olyan történeteket hozunk a nagyvilágból, amelyek táplálják a kíváncsiságunkat és inspirálnak. Újdonságokról szóló, meglepő vagy éppen szórakoztató tartalmainkkal, minden nap szeretnénk újat mutatni az olvasóinknak. Célunk, hogy a First Class egy olyan oldal legyen, ami feltölti és kikapcsolja az olvasókat, ahova szívesen térnek vissza nap mint nap. Hiszünk benne, hogy az a kis plusz utánajárás, amivel tartalmainkat készítjük sok lojális olvasót hoz majd a lapnak és a First Class márkanév összeforr a fejekben az elsőosztályú tartalommal. Márkastratégiánk középpontjában a minőségi szórakoztatás áll, amivel igyekszünk jobbá tenni olvasóink mindennapjait, így maradunk hűek márkaüzenetünkhöz, miszerint: A világ tele van jó dolgokkal. Megmutatjuk!

Termékleírás

Elsősorban a hétköznapitól eltérő, a különleges, az életmódhoz köthető tartalmak kapnak hangsúlyt a First Class kínálatában, de minden olyan téma megtalálható, amiről egy mai férfi olvasni szeretne. Így írunk a technológiáról, a sportról, de a gasztronómia, a divat, az utazás, a pénzügyek és a filmek sem maradnak ki. Az oldalon helyet kapnak a rövidebb és hosszabb sztorik, hírek, terméktesztek, esemény beszámolók, interjúk, és a későbbiekben videók és podcastok is. A First Class szembetűnő, letisztult designja és az arany színű logó vizuálisan is támogatja a márkaüzenetet.

Márka jelenlét

Website: firstclass.hu
Facebook: First Class
Instagram: firstclass.hu

Pillérek

  • LIFE: A First Class legnagyobb rovata: film, gaming, gasztronómia, autó, kultúra, mobil, otthon, sport, tech, tudomány, egészség, zene.
  • STYLE: A Style rovat a férfi divatra fókuszál: órák, ékszerek, kiegészítők, ruhák, illatszerek, divat és stílus.
  • MAGIC: A Magic rovatba a világ izgalmas, különleges, csodás dolgai kerülnek. Meghökkentő újítások, csúcstechnológia, luxus.

Célcsoport

  • Elsősorban azon 18-49 közötti férfiak, AB-státuszú, városi lakosok, akik aktívak, nyitottak, céltudatosak, követik a trendeket, kedvelik a divatot és az újdonságokat.


Címkék: