A First Class az érdeklődő és a világra nyitott férfiaknak szól, minden olyan témakör megtalálható lesz az oldalon, amely a férfiakat érdekli: a technológiától a sportig, a gasztronómiától a divat, az utazástól a pénzügyeken át a filmekig.

Az új lap tartalmának előállításában a Central Médiacsoport több tapasztalt újságírója mellett számos külsős tartalomgyártó és neves szakértők is részt vesznek majd. A First Class természetesen nem csak írott szövegekben gondolkodik: a jövőben videós tartalmak és podcastok indulása is várható. A márka anyagai a firstclass.hu oldalon túlmenően, elérhetőek lesznek különböző közösségi médiás felületeken is.

A február 15-én elrajtolt lap tartalmi vezetője Horváth Zsolt, aki a Vezess főszerkesztői pozícióját megtartva irányítja a magazin működését. Főszerkesztő-helyettesként Lencsés Csaba, az Elle magazin korábbi főszerkesztő-helyettese gondoskodik arról, hogy napról napra magas színvonalú anyagok kerüljenek az olvasók elé.

“Bár a First Class anyagai első ránézésre inkább a férfiolvasók érdeklődését szolgálják ki, természetesen egyáltalán nem csak férfiakat várunk az oldalra. A hangsúly sokkal inkább a magas minőségen van, mind a tartalom, mind pedig az általunk a hirdetőpartnerek számára kínált elérhető olvasói célcsoportok szempontjából. A célunk ezen a téren kifejezetten az, hogy a megszokott megoldások mellett egyedi és prémium kereskedelmi üzleti igényeket is magas szinten ki tudjunk szolgálni.”

Szigeti Péter

Férfi digitálisportfolió-igazgató, Central Médiacsoport Zrt.

“Az érdeklődő, sikeres férfiak magazinja vagyunk. Azoké, akik kifinomult és kalandos életre vágynak, ahogy mi is. Olyan történeteket hozunk a nagyvilágból, amelyek táplálják a kíváncsiságunkat és inspirálnak. Nem akarunk mindenkihez szólni, olvasóink értékelik a minőséget az életükben, ennek megfelelően készülnek majd anyagaink. Minden nap szeretnék újat mutatni az olvasóinknak, feltöltődést, kikapcsolódást kínálunk nekik.”

Horváth Zsolt

First Class főszerkesztő, Central Médiacsoport Zrt.

“Kézbe vesszük a legnagyobb sztárok focicipőjét. Természetesen a teniszezők és kosarasok sneakerei is jönnek. Felcsatoljuk a karunkra a legújabb kronográfokat és okosórákat is. Kipróbáljuk a friss mobilokat, meghallgatjuk a high end audiorendszereket, bemegyünk a fine dining éttermek konyhájába, kitöltjük a legfinomabb italokat.”

Lencsés Csaba

First Class főszerkesztő-helyettes, Central Médiacsoport Zrt.



Címkék: