A Spotify hallgatottsági toplistáját vezető Márkó és Barna Síkideg című podcast egyik házigazdájaként is ismert Turai Barnabás kéthetente publikál korosztálya meghatározó témáiról. A sorozat első három cikke már elérhető a Refresher.hu-n.

Az indulásának 1 éves jubileumát ünneplő REFRESHER az elmúlt 12 hónapban nemcsak a modern generáció meghatározó csatornájává vált, de hirdetési potenciálja is számos márkát meggyőzött a 18-30 év közötti célcsoport hatékony eléréséről.

Kíváncsi vagy, hogy milyen megoldásokkal vitte sikerre többek között a Dyson és a Converse kampányait a REFRESHER? Olvasd el esettanulmányunkat!

Tudtad? Az amerikai Forbes magazin szerint a Z generáció tagjai körében vásárlás előtt az egyik legfontosabb döntési faktort mások véleménye jelenti: sokkal fogékonyabbak az online terméktesztekre és véleménycikkekre, amelyek segítik őket a tudatos döntéshozatalban. A Z generáció a jövő vásárlóereje, amely a következő 10 évben alapvetően befolyásolja a hazai kereskedelmet.

Juttasd célba márkád üzenetét a REFRESHER-rel és érd el a jövő vásárlóerejét! Böngészd át hirdetési ajánlatunkat!



Címkék: