Akovács Éva

Nők Lapja főszerkesztő

Itt a Nők Lapja Kert és Otthon!

2024. tavaszán új, friss és előremutató, glossy minőségű kiadvánnyal jelentkezünk lakberendezés és kert tematikában.

3

Central Reach

Termékleírás

Különszámunkban a szemet gyönyörködtető fotóanyagok mellett inspiráló és praktikus ötletek sokaságát adjuk ízlésformáló oldalainkon, és betekintést nyújtunk az aktuális trendekbe kültéren és beltéren egyaránt. Szakértők bevonásával foglalkozunk a trendszínekkel és a különböző festési technikákkal, a tárolás és rendszerezés kérdéseivel, de az erkély, terasz és kert optimális kialakításával is. Izgalmas újdonságokat mutatunk a design, a művészet és a gasztronómia területéről is. A Nők Lapja Kert és Otthon március végétől három hónapon át lesz megtalálható a standokon.

Márkajelenlét

Pillérek

• Design hírek
• Kiállítások, művészet
• Lakberendezés, belsőépítészet, festés (kint, bent, falak, bútorok), tárolás és rendszerezés
• Növények a lakásban, erkély, terasz, kert, ültetés, kertrendezés
• Utazás
• Gasztronómia

Célcsoport

25-49 éves, AB státuszú, városi nők, akik érdeklődnek a téma iránt

 

Piaci adatok

  • Periodicitás: évi 1 megjelenés
  • Central Reach: 70 038

Forrás: A becsült elérés (estimated reach) alapja a Central Médiacsoport terjesztési osztálya által hitelesített értékesített példányszám szorzata a Central nyomtatott havilagpok auditált adatainak átlagos RPC értékévely

Nők Lapja Kert és Otthon ütemezés 2025

Nők Lapja Kert és Otthon hirdetési méretek



Címkék: