Már több mint 130 ezer megtekintésnél jár a Nők Lapja YouTube-csatornáján az Ábel Anitával, Détár Enikővel és Janza Katával forgott vodcast, melyben a Nők Lapja Változókor különszámának címlapsztárjai tabuk nélkül, személyes tapasztalataikat megosztva beszélgettek az időszak kihívásairól és a benne rejlő lehetőségekről. 

A kiugró érdeklődésre reagálva a Nők Lapja az idei évben rendszeresen és mélyebben foglalkozik a témával mind a magazinban, mind online felületein.

„Nem véletlen, hogy eddigi legmagasabb nézettségünket ez a beszélgetés hozta. Eddig illett úgy tenni, mintha a menopauza nem is létezne, udvariasan elhallgatták a nők a tüneteiket, melyek valójában a középkorú nők nyolcvan százalékát érintik. A magazinunk úttörő ebben, nyíltan írunk, beszélünk a változókorról, szakemberekkel, érintettekkel. Az olvasóink pedig értékelik ezt”

Akovács Éva

főszerkesztő, Nők Lapja

„Nagy örömmel jelenthetem be, hogy a legerősebb hazai magazinmárkára építve 2025-ben még nagyobb hangsúlyt kap ez a téma, mellyel nemcsak olvasóinkat támogatjuk egy meghatározó életszakaszban, de számos hirdető partner kommunikációs igényét is ki tudjuk szolgálni.”

Dévay Gabriella

magazin értékesítési vezető, Central Médiacsoport

Print hagyomány, ami online lábbal szól a legnagyobbat: a Nők Lapja márkauniverzum digitális és offline formátumai kéz a kézben támogatják egymást

„Az elmúlt évek fontos tapasztalata, hogy az online megjelenések – PR cikkek, branded content multimédiás tartalmak –, valamint a nyomatott magazinban elhelyezett tartalmak kiemelkedően erősítik egymást. A Nők Lapja heti félmilliós print olvasótábora* és a Nőklapja.hu havi 1,2 millió egyedi felhasználója**, illetve a lapcsaládhoz tartozó számos almárka és social csatorna alkotta márkauniverzum olyan széleskörű elérést biztosít, amely a fiatalabb korcsoportok elérését is garantálja. Ezt támasztja alá a Nők Lapja Változókor különszám és a print megjelenéshez készült vodcast kiugró teljesítménye is. Az együttműködés jól példázza a Central belső szinergiáinak hatékony kiaknázását: a remek eredmény szerkesztőségi csapat, a magazin hirdetés és a vodcastot gyártó belső ügynökségünk, a Central Content közös sikere.”

Dévay Gabriella

magazin értékesítési vezető, Central Médiacsoport

Örömmel csatlakoznál márkáddal a Nők Lapja Változókor idei online és print megjelenéseihez? Aktuális hirdetési ajánlatainkért keresd sales kapcsolattartódat vagy vedd fel velünk a kapcsolatot a magazinsales@centralmediacsoport.hu e-mail címen!

*Forrás: NMHH-NOK, 2023

**Forrás: DKT-Gemius, 2024 november, havi total RU