Hering András, főszerkesztő
Hirdess nálunk!
Nosalty – Magyarország kedvenc online recept- és gasztromagazinja.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, több mint tíz éve pedig a Magyarország egyik vezető online gasztromagazinja. A Nosalty a konyhai kalandjaid leghűségesebb társa, akinek a kisujjában vannak a legmenőbb receptek, hasznos tippek és inspiráló gasztrosztorik.
Oldalletöltés/hónap
Egyedi felhasználó/hónap
Facebook-követő
Instagram-követő
TikTok-követő
Termékleírás
A Nosalty Magyarország piacvezető receptoldala és gasztromagazinja. A havonta több mint 2 és fél millió embert elérő és aktivizáló recepttár tartalmai egyedileg strukturált rendszerben érhetőek el, így minden szektor számára értékes, nagy elérésű hirdetési felületet alkotnak.
Márkajelenlét
- Website: nosalty.hu
- Facebook: Nosalty
- Instagram: Nosalty
- Viber: Nosalty
- TikTok: Nosalty
Pillérek
- Mára több mint 63 000 ellenőrzött, sokféle szempont szerint kategorizált recept közül válogathatnak a felhasználóink.
- A receptek mellett a Nosalty naponta frissülő szerkesztőségi tartalommal is jelentkezik, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes és hasznos tartalmakat.
- Az egészség és fogyókúra tematikában Bodon Judit, a saját dietetikusunk és csapata biztosítja a szakértői tartalmakat. Az ő vezényletével hoztuk létre Magyarország első nyilvános alapanyag-adatbázisát is, aminek köszönhetően minden recepthez biztosítunk pontos kalória és tápanyag összetételt, továbbá egyedi kalkulátorokat a felhasználók számára.
- A mobil platformunkon több mint 2 millió felhasználót érünk el havonta, népszerűségének növekedésével biztos helyet szereztünk a TOP 10 magyarországi mobilra optimalizált oldalak listáján. A mobilverziónak köszönhetően látogatói összetételünk fiatalodott, már a 15-17-es korosztály is jól látható számot mutat ezen a platformon.
- 2015 novemberében elindítottuk új, multimédiás üzletágunkat. Rövid, maximum másfél – kétperces videókat gyártunk nem csak recept témában, melyek kiemelkedő minőségben biztosítanak garantáltan magas és célzott fogyasztói elérést a közösségi médiában is. A videóinkban található termékelhelyezések autentikusan kapcsolódnak a tartalomhoz.
Termékelőnyök
- Közösségi
- Tematikus jelleg
- Strukturált tartalom
- Ellenőrzött, minőségi receptek
- Népszerű szerkesztőségi tartalom
- Elkötelezett felhasználói bázis
- Szofisztikált targetálás
- Egyedi hirdetői megoldások
Célcsoport
- 18-49 éves
- Nő
- Főbevásárló
- Gasztronómia iránt nyitott, érdeklődő
- Családorientált
Forrás: E-gemius 2025_Q1 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram, TikTok 2025 május