Címke: gyógyszer kommunikációs konferencia

V. Gyógyszerkommunikációs konferencia – A szívünkre, vagy az eszünkre hallgatunk gyógyszervásárláskor?

Újfajta attitűddel jelentkeznek a páciensek a szakorvosoknál és a gyógyszertárakban, ez pedig többnyire a technológiai fejlődés, illetve az új kommunikációs csatornák megjelenésének köszönhető. Többek közt erről, valamint az egészségkommunikáció fogyasztói kérdéseiről is szót ejtettek az V. Gyógyszerkommunikációs konferencia előadói.

Bővebben

IV. Gyógyszer-kommunikációs konferencia a Central Média szervezésében

Negyedik alkalommal rendezte meg Gyógyszer-kommunikációs konferenciáját a Central Médiacsoport, melynek fókuszában a hiteles tartalom kérdése állt. A patikai, gyógyszergyártói és kutatói szegmenst képviselő szakemberek egészségügyi, marketing és kommunikációs szempontok alapján vizsgálták az online kommunikáció térhódításával járó felelősség jelenségét és keresték a tartalomfogyasztó páciensek és az orvostársadalom közti bizalmi kapcsolat újrateremtésének lehetőségét.

Bővebben
Betöltés