Mit gondol az olvasó a hirdetésekről? Kutatást szervezett a Central
Nagyszabású reprezentatív kutatást szervezett a Central, hogy jobban megismerje, mit gondolnak az olvasók a magazinhirdetésekről.
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | Nov 17, 2022 | Magazin hírek | 0
Nagyszabású reprezentatív kutatást szervezett a Central, hogy jobban megismerje, mit gondolnak az olvasók a magazinhirdetésekről.
BővebbenÍrta: | Sep 4, 2018 | Online hírek | 0
Tartalmi és technikai fejlesztéseink eredményeképpen szeptembertől már HAVI 10 MILLIÓ VIDEÓS-HIRDETÉSI INVENTORY a Central Médiacsoportnál! Új videó lejátszó partnerünk a videós megoldások egyik globális úttörője, a JW Player.
BővebbenÍrta: galambosorsolya | Jun 14, 2018 | Online hírek | 0
A Caféblog új hirdetési lehetőséget tár elénk, ezúttal a hirdetések social influencer tartalmakban is megjelenítésre kerülhetnek.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Jun 23, 2017 | Online hírek | 0
2017 év a videó éve. Kreatív megjelenési lehetőségeinket ezúttal egy látványos videó megoldással bővítjük, a Video Roadblockkal, mely a látogató figyelmének a középpontjába kerülve növeli az átkattintási arányt.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Jun 12, 2017 | Online esettanulmányok | 0
Ha neked is van üzleted, például szépségszalonod vagy barkácsboltod akkor tudod, hogy sok esetben milyen nehéz oda beterelni és vásárlásra bírni az embereket.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | május 15, 2017 | Online hírek | 0
A Roadblock Cube egy új, látványos desktop hirdetési megoldásunk.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Aug 24, 2016 | Online szponzorációk | 0
Az általunk értékesített website-ok esetében lehetőség van sztenderd, és – az ahhoz képest több felületet kínáló – extra rovatszponzoráció megvásárlására is.
BővebbenÍrta: Jánó Eszter | Apr 13, 2016 | Magazin hírek | 0
A leglátogatottabb glossywebsite-ot, a Cosmopolitan.hu-t 2016 első felében, amerikai minta alapján, a legújabb trendeket követve megújítják.
BővebbenÍrta: Jánó Eszter | Mar 2, 2016 | Magazin hírek | 0
A sajtópiac 32,234 milliárd forint reklámbevételt és 57,952 milliárd forint lapeladásból származó bevételt ért el 2015-ben.
BővebbenÍrta: Jánó Eszter | Mar 1, 2016 | Magazin hírek | 0
Az olimpia szó és olimpiai jelképek reklámban történő használatáról szóló aktualizált útmutatót adott ki a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT).
BővebbenÍrta: Timár Judit | május 13, 2015 | Online hírek | 0
A NetMonitor kutatás célja, hogy az online display hirdetések hatékonyságát a kattintás alapú teljesítménymérésen túlmutatva vizsgálja.
Bővebben