Central Admonitor kutatás 2020
A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Feb 10, 2020 | Magazin hírek | 0
A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Feb 22, 2018 | Magazin hírek | 0
A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat a reklám befogadói szempontból
BővebbenÍrta: Jánó Eszter | Jun 17, 2016 | Magazin hírek | 0
A Nielsen Catalina Solutions (NCS) eladáshelyi adatok alapján határozza meg az FMCG termékek reklámhatékonyságát. 11 év 1400 db FMCG kampányának eredménye: minden, magazinban elköltött dollárra 4 dollár bevétel jut.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Jan 11, 2016 | Magazin hírek | 0
Tavaly év végén a Rowenta hajformázó eszközei kapcsán kaptuk a felkérést egy piackutatással egybekötött termékteszt lebonyolítására.
Bővebben