Címke: programmatic
A hazai programmatic piac covid idején
Írta: Molnár Lilla | Nov 4, 2020 | Online hírek | 0
Az alábbi infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze a hazai programmatic piac legfrissebb helyzetéről.
BővebbenA hazai programmatic piac trendjei
Írta: Molnár Lilla | Mar 16, 2020 | Online hírek | 0
Az infografika a HOPPex tagjainál realizálódó programmatic bevételek alapján készült, és tartalmazza a HOPPex, illetve a kiadók által programmatic módon értékesített hirdetéseket is.
BővebbenMegállapodást kötött az Adformmal a HOPPex
Írta: Molnár Lilla | Feb 11, 2020 | Online hírek | 0
Az együttműködés keretében bevezetésre kerül az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.
BővebbenÚj ügyvezető a HOPPex élén
Írta: Melovics Csaba | Sep 5, 2019 | Online hírek | 0
2019. 09. 01-től Ihász Ingrid a HOPPex ügyvezető igazgatója, miután Kassai Péter közös megegyezéssel távozik a cégtől. A vállalat alapítói bíznak abban, hogy az új vezető a kiadói oldalon szerzett média értékesítéssel kapcsolatos tapasztalatait, illetve az ügynökségi oldalon szerzett tudását sikeresen érvényesíti programozott piactér jövőjét illetően.
BővebbenProgrammatic prémium – a private dealekről részletesen
Írta: | Dec 1, 2016 | Online hírek | 0
A private dealek felépítéséről általánosságban, milyen előnyök adhatók, mikre kell odafigyelni választásakor?
BővebbenTudjunk meg többet a hazai programmatic piacról!
Írta: Vigházi Kamilla | Oct 3, 2016 | Online hírek | 0
Az IAB Hungary és az FMG R&D kutatást indított, melynek célja a hazai programmatic hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások megismerése.
BővebbenRich Media megoldásaink
Friss
-
Védett: Story Brunch Ügyfélesemény2024. Nov. csü.
-
Ők nyerték a harmadik Nők Lapja Irodalmi Díjat!2024. Oct. csü.
-
Átalakítja szervezeti modelljét a Central Médiacsoport2024. Oct. csü.