Új videósorozat a Startlapon!
Mielőtt megveszed címmel termékteszt-jellegű videósorozatot indított Vásárlás rovatán belül a Startlap. Az egyes epizódok 2-3 hetente követik egymást.
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | május 8, 2023 | Online aktuális ajánlatok, Online hírek, Startlap | 0
Mielőtt megveszed címmel termékteszt-jellegű videósorozatot indított Vásárlás rovatán belül a Startlap. Az egyes epizódok 2-3 hetente követik egymást.
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | Sep 8, 2022 | Esettanulmányok, Magazin esettanulmányok, Magazin hírek, Online hírek | 0
A kutatásban olyan 35-50 év közötti nőket kerestünk, akik komoly erőfeszítéseket tesznek azért,...
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | Sep 2, 2021 | Magazin hírek | 0
A Central360 multimédiás megoldások egyike a kutatás és tesztelés, melynek során közvetlenül összekötjük kereskedelmi partnerünk termékét a potenciális célcsoporttal. A termékteszt nagy előnye, hogy a kiválasztott fogyasztók személyesen kipróbálják és véleményt formálnak az adott termékről.
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | Jul 26, 2021 | Magazin hírek | 0
A Central360 multimédiás megoldások egyike a kutatás és tesztelés, melynek során közvetlenül...
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | május 16, 2016 | Magazin esettanulmányok, Online esettanulmányok | 0
Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Jan 11, 2016 | Magazin hírek | 0
Tavaly év végén a Rowenta hajformázó eszközei kapcsán kaptuk a felkérést egy piackutatással egybekötött termékteszt lebonyolítására.
BővebbenÍrta: Timár Judit | Jun 29, 2015 | Online esettanulmányok | 0
2013-ban merült fel a gondolat, hogy hozzunk létre egy olyan termékteszt-alapú integrált hirdetési megoldást, melyben online és magazin termékek is megtalálhatóak.
BővebbenÍrta: Timár Judit | Jun 23, 2015 | Magazin esettanulmányok | 0
A terméktesztelési projektben partnerünk kíváncsi volt a fogyasztók véleményére az új ízű italokkal kapcsolatban. A véleményeket a valaszolok.hu oldalon, a kutatási osztályunk által kialakított kérdőívvel összesítettük.
BővebbenÍrta: Timár Judit | május 26, 2015 | Online esettanulmányok | 0
A Krémmánia Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége, melyen natív jelegű hirdetési megoldásaink egyike a terméktesztelés.
Bővebben