Nők Lapja Kert és Otthon
Árak | Termékhírek Akovács Éva Nők Lapja főszerkesztő Itt a Nők Lapja Kert és Otthon! 2024....
BővebbenÍrta: petrapasztor | Feb 9, 2024 | Magazin, Otthon lapcsoport, Termékportfólió | 0
Árak | Termékhírek Akovács Éva Nők Lapja főszerkesztő Itt a Nők Lapja Kert és Otthon! 2024....
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | Jun 21, 2022 | Magazin hírek, Online hírek | 0
A Marie Claire 15. születésnapját a Mire kattan a nő? címmel futó, hirdetőknek és ügynökségeknek tartott konferencia napján, június 9-én este rendeztük meg, Budapest egyik legstílusosabb épületében, a Société rendezvényközpontban. Ezen alkalomból számos meglepetéssel készültünk vendégeink számára.
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | Jun 30, 2021 | Céges hírek | 0
Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első...
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | Feb 24, 2021 | Magazin hírek | 0
A formai megújulás mellett új rovatokat vezetünk be a 4.-es, húsvéti lapszámtól A Praktika magazin...
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Nov 4, 2020 | Online hírek | 0
Az alábbi infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze a hazai programmatic piac legfrissebb helyzetéről.
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Sep 15, 2020 | Magazin hírek | 0
A koronavírus első hulláma alatt megváltozott fogyasztói szokások közül több tartósan velünk...
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Jul 2, 2020 | Rendezvény hírek, Vezess | 0
Az autós szektorra fókuszáló kerekasztal beszélgetésen több szakértő is egyetértett abban, hogy a magyar vásárlók a koronavírus okozta változások ellenére sem mondtak az autóvételről.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | május 28, 2020 | Rendezvény hírek | 0
A Central Médiacsoport #mediatalks néven új digitális előadás-sorozattal jelentkezik, amely időről időre érdekes szakmai témákat, a szektort érintő aktuális trendeket és fogyasztói szokásokat jár körül.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Mar 16, 2020 | Online hírek | 0
Az infografika a HOPPex tagjainál realizálódó programmatic bevételek alapján készült, és tartalmazza a HOPPex, illetve a kiadók által programmatic módon értékesített hirdetéseket is.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Oct 24, 2016 | Online hírek | 0
A Gemius friss, október közepén publikált kutatási eredményei szerint a megkérdezett 10-19 éves fiatalok kedveltségi toplistáján az első 10-ben 8 YouTube sztár szerepel.
BővebbenÍrta: admin | Sep 7, 2016 | Női, életmód | 0
Marie Claire-nőnek lenni nem életkor függvénye, sokkal inkább a világhoz való hozzáálláson múlik.
Szerkesztőségünk tagjai hónapról hónapra olyan nőknek készítik a magazint, akik szabadon és tudatosan szeretnék élni az életüket, akik érzékenyek a világ problémáira, és képesek szolidaritást vállalni elesettebb társaikkal.
Írta: Vigházi Kamilla | Sep 7, 2016 | Női, életmód | 0
Az nlc Magyarország piacvezető online, női magazinja. Fontos és felelősségteljes szerep a miénk, mert ha egy weboldal naponta több százezer olvasót ér el, akkor nemcsak a szórakoztatás, hanem a társadalmi szerepvállalás is a feladatai közé tartozik.
Bővebben