Címke: Z-generáció

Refresher néven új, fiatalokat célzó márkát vezet be a hazai online piacra a Central Médiacsoport

A márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z generációt fókuszba állító kutatás előzte meg. Az 1995 és a 2009 között született fiatalok tartalomfogyasztás szokásait vizsgáló tanulmány nyomán is döntött a vállalat a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencének megszerzése mellett, valamit a Central Médiacsoport jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben.

Bővebben

REFRESHER

Szlovákiában és Csehországban már fiatalok ezrei olvassák és nézik a REFRESHER prémium tartalmait, ahol a közélet mellett szórakoztatva kommunikálnak minden olyan lifestyle témáról, ami a millenniumi és Z-generáció mindennapjainak része: zenéről, fesztiválokról, koncertekről és partikról, filmekről és streaming-produkciókról, divatról, művészetekről, gasztronómiáról, utazásról, testi- és lelki egészségről, sportokról, techről vagy éppen a környezetvédelemről.

Bővebben
Betöltés