A Nők Lapja kezdeményezésére immár harmadik alkalommal szenteljük a novembert az olvasásnépszerűsítésnek, melyhez digitális és print termékportfóliónk egyedi aktivitásai mellett vállalati oldalról is csatlakozunk. Lássuk, mi mindennel készülnek a Central Médiacsoport márkái a következő időszakban! 

November 10-én a Nők Lapja Irodalmi Díj átadójával vette kezdetét az olvasásnépszerűsítés hónapja a Central Médiacsoportnál. A rangos eseményen nemcsak a legjobb könyveket díjazták 5 kategóriában, de itt debütált a Nők Lapja bookazine-ja, a harmadszor megjelenő A 100 legjobb könyv című kiadvány is. Kíváncsi vagy, hogy mely könyvek nyerték a Nők Lapja Irodalmi Díjat? Olvasd el a díjátadóról szóló hírünket!

A Nők Lapja a Pesti Színházzal együttműködésben irodalmi ihletésű beszélgetéssorozatot is indít: Juhász Anna mindenki életét meghatározó témákról kérdezi vendégművészeit. Az első, “Örökös újrakezdésben” címet viselő beszélgetős est vendégei Kovács PatríciaSzabó T. Anna és Wunderlich József lesznek november 27-én. 

A Marie Claire novellapályázatának közönségszavazásával folytatódik a kampány

A Central Médiacsoport olvasásnépszerűsítő akciójának részeként a Marie Claire szavazást indított “A jövő hangjai” című Z generációs novellapályázatán, hogy népes olvasótábora segítségével döntse el, mely pályamű kapja a közönségdíjat. A november 19-éig tartó voksolást nyereményjáték egészíti ki: öt szerencsés szavazóra egy-egy The Body Shop ajándékcsomag vár.

A jövő hangjai című novellapályázatra október 31-ig várta a pályaműveket a Marie Claire szerkesztősége. A pályázatot azért indította útjára a márka, hogy kiterjessze a feltörekvő írói nemzedék hangját, csökkentse a korosztályok közötti kommunikációs szakadékot, valamint betekintést nyújtson a Z generáció tagjait foglalkoztató témákba. A Marie Claire pályázatáról részletesebben ide kattintva olvashatsz.

AI technológia rajzolta kreatív hirdetések: virtuális világban ülve buzdítanak olvasásra a kampányban szerepelő hírességek és a Central Médiacsoport kollégái

A kiadó egész novemberben tartó olvasásnépszerűsítő kampányához számos híresség és a Nők Lapja szerkesztősége mellett a Central Médiacsoport kollégái is csatlakoznak. A kezdeményezés kreatívjai a kiadó print, online, valamint social felületein is megjelennek a következő időszakban. Az idei akció különlegessége, hogy a hirdetések kreatívjai AI technológiával készültek. Az olvasásra buzdító hírességek és a Nők Lapja, valamint a Central Médiacsoport kollégái kedvenc könyvükkel, és az azok hangulata ihlette képi világban láthatók.