Május 15-től Bognár Bálint veszi át Zalai Ágnestől a Central Médiacsoport digitális üzletágának irányítását. Az újonnan kinevezett üzletágvezető korábban projekt-, majd termékmenedzserként dolgozott több digitális kiadvány fejlesztésén. Zalai Ágnes a továbbiakban kiemelt stratégiai projektek fejlesztésével foglalkozik a médiacsoportban.
Bognár Bálint 2005-ben kezdett kiadványkoordinátorként dolgozni a Lap.hu-nál, azt követően Startlap főszerkesztővé nevezték ki. 2012-től az akkori Sanoma e-commerce fókuszú projektjeiben vett részt, majd 2014-től az NLCafe projektmenedzserként, később pedig termékmenedzsereként folytatta munkáját. 2017 tavaszától a 24.hu termékmenedzsereként vezette a kiadvány megújulását. A jövőben ezen feladatkörét is megtartva látja el a Central Médiacsoport digitális divízióvezetői feladatait.
Zalai Ágnes, a Nosalty korábbi vezérigazgatója, 2017 szeptemberében kezdett digitális stratégiai tanácsadói feladatkörben dolgozni a Central Médiacsoportnál. 2018 januárjától vette át a digitális-üzletág vezetését azzal a céllal, hogy átvilágítsa annak működését, majd stratégiai és szervezeti javaslatokat tegyen a továbbfejlesztésére. Zalai Ágnes a jövőben a Central Médiacsoport cégcsoport szintű digitális stratégiájának kidolgozására fókuszál.
A vezetőváltás kapcsán Mészáros Kinga a Central Médiacsoport vezérigazgatója elmondta: „A Central Médiacsoport következő három éves stratégiájának középpontjában az áll, hogy nemzetközi szinten is versenyképesen működő vállalatcsoporttá alakuljon. Amikor 2017 novemberében a Central Médiacsoporthoz érkeztem, Zalai Ágival együtt kezdtünk a Central digitális portfoliójának továbbfejlesztésén dolgozni. Most hogy kitűztük a célokat, és megtaláltuk a legalkalmasabb vezetőt a divízió vezetésére, a cégcsoport szintű növekedési stratégia kidolgozásában is számítok Ági szakértelmére.”
Bognár Bálint a következőt nyilatkozta: „Megtisztelő feladat a hazai digitális piac legnagyobb portfólióját vezetni. Napjainkban a média – és annak környezete – olyan gyorsan változik, hogy piacvezetőként az innovációban is élen kell járnunk, emellett hiteles márkákat kell építeni a felhasználóink és hirdetőink számára. Hiszek abban, hogy adatalapú bevételtermelő stratégiákat kell építenünk, amiben kulcsszerep jut a videós tartalmaknak minden digitális márkánk esetében.”