Ezredmásodpercekben mérjük a győzelmet a fogyasztók meggyőzéséért folytatott harcban, de egyre fontosabb kérdés, hogy milyen minőségű és monetizálható-e az elnyert figyelem. Miért érdemes printtel tervezni a digitális médiafelületek mellett a tudomány mai állása szerint és hogyan befolyásolja a képletet, hogy hét évvel érezzük fiatalabbnak magunkat, mint a biológiai életkorunk?
Ennek jártunk utána a Media1.hu-n megjelent cikkünkben, melyben számos szakember – köztük Kanyó Roland, a dm drogerie markt Magyarország marketing és PR menedzsere, Bednarik Zoltán, a Phytotec Hungária DTC kommunikációért felelős vezetője, Sasvári Tünde, a L’Oréal Magyarország Senior Advocacy Brand Managere és dr. Németh Veronika, a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior marketing igazgatója – is megosztja tapasztalatait a print hirdetési piacról.
A cikk ide kattintva olvasható.