Sales | Central Médiacsoport
  • Hirdetési megoldásaink
    • Online hirdetési megoldásaink
      • Online hirdetési tarifatáblázat
      • Sztenderd online hirdetések
      • Különleges online hirdetések
      • Mobil hirdetési portfólió
      • Online szponzorációs hirdetések
      • Dataflow megoldások
    • Magazin hirdetési megoldásaink
      • Magazin hirdetési tarifatáblázat
      • Különleges magazin hirdetési formák
      • Central Multimédia Megoldások
  • Portfólió
    • Online
    • Magazin
    • Central Content
  • Hírek
  • Rólunk
  • Letöltés
  • Karrier
  • Kérj ajánlatot!
  • Kapcsolat

Válassza az Oldal lehetőséget

A meggyőzés mestere, ami a legjobb megtérülést hozza – Ettől lesz a print a budget-friendly reklámforma

A meggyőzés mestere, ami a legjobb megtérülést hozza – Ettől lesz a print a budget-friendly reklámforma

2024. 10. 11.

Alábecsülik a magazinhirdetéseket. Ez olvasható ki a ma elérhető legátfogóbb kutatásból, amely...

Bővebben
A Central Médiacsoport és a Magyar Korházszövetség együttműködésével alapított díjat a BioTechUSA

A Central Médiacsoport és a Magyar Korházszövetség együttműködésével alapított díjat a BioTechUSA

2024. 10. 10.

Az Egészségért Díjra hazai egészségügyi vagy köznevelési feladatokat ellátó szervezetek jelentkezhetnek.

Bővebben
A Magyar Reklámszövetség elnökségébe választották Lipták Tímeát

A Magyar Reklámszövetség elnökségébe választották Lipták Tímeát

2024. 10. 10.

Tímea a 24 főből álló testület részeként a stratégiai, hosszú távú döntések meghozatalában segíti a média szektort.

Bővebben
Rangos európai üzleti díjat nyert Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója

Rangos európai üzleti díjat nyert Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója

2024. 10. 07.

A prominens magyar médiaportfólió-tulajdonosként és befektetőként ismert Varga Zoltánt egyhangúlag...

Bővebben
Új főszerkesztő az nlc élén – Megújult stratégia a még jobb olvasói élményért

Új főszerkesztő az nlc élén – Megújult stratégia a még jobb olvasói élményért

2024. 09. 26.

Október elsejétől Kánya Andrea veszi át az nlc szerkesztőségének vezetését. Az átszervezés egy új...

Bővebben
A Marie Claire és az ANSWEAR márkák esszenciája összpontosult a prémium glossy magazin digitális lapszámában

A Marie Claire és az ANSWEAR márkák esszenciája összpontosult a prémium glossy magazin digitális lapszámában

2024. 09. 10.

Display megjelenéseivel többszázezres AV eredményt szállított az online kiadvány.

Bővebben
„A valódi szépség hitelességgel kezdődik” – kívül-belül megújult a Krémmánia

„A valódi szépség hitelességgel kezdődik” – kívül-belül megújult a Krémmánia

2024. 08. 02.

Új funkciókkal bővült Central Médiacsoport kiadványa.

Bővebben
Márkáinkkal töltik a forró nyarat a magyar internetezők: markánsan nőtt az oldalon eltöltött idő legtöbb digitális termékünknél​

Márkáinkkal töltik a forró nyarat a magyar internetezők: markánsan nőtt az oldalon eltöltött idő legtöbb digitális termékünknél​

2024. 07. 30.

Márkáinkkal töltik a forró nyarat a magyar internetezők: markánsan nőtt az oldalon eltöltött idő...

Bővebben
Közel 1 millióan követték, ahogy a REFRESHER csapata egy tálca Red Bull-lal átszelte Európát

Közel 1 millióan követték, ahogy a REFRESHER csapata egy tálca Red Bull-lal átszelte Európát

2024. 07. 17.

Kiugró nézettséget hozott a REFRESHER közösségi csatornáin a Can You Make It? kihívás.

Bővebben
Akikre méltán büszkék vagyunk

Akikre méltán büszkék vagyunk

2024. 07. 17.

Szakmai és életpálya díjakkal ismertük el kiemelkedő teljesítményt nyújtó kollégáink munkáját.

Bővebben
„Hiszek abban, hogy kell a tényszerű, független információ”

„Hiszek abban, hogy kell a tényszerű, független információ”

2024. 07. 17.

A Central Médiacsoport 10. születésnapja alkalmából először adott interjút a Nők Lapjának Varga Zoltán, a kiadó tulajdonos-vezérigazgatója.

Bővebben
Média a Családért-díj: 4 kollégánk is az idei győztes jelöltek között!

Média a Családért-díj: 4 kollégánk is az idei győztes jelöltek között!

2024. 07. 17.

3 sajtótermékünk 4 munkatársát is a hónap győztesének választotta a Média a Családért Alapítvány zsűrije.

Bővebben
Valódi példaképeket díjazott az idén 75 éves Nők Lapja

Valódi példaképeket díjazott az idén 75 éves Nők Lapja

2024. 06. 20.

Utat mutatnak és feszegetik a határokat, a közösségért dolgoznak – ők azok, akiket a Nők Lapja...

Bővebben
A legmegbízhatóbb és legnagyobb eléréssel bíró hazai online sajtótermékek éllovasai között a 24.hu

A legmegbízhatóbb és legnagyobb eléréssel bíró hazai online sajtótermékek éllovasai között a 24.hu

2024. 06. 18.

Megjelent a Reuters Institute 2024-es Digital News Report felmérése

Bővebben
25 éves a HáziPatika, a piacvezető egészségügyi és életmódportál

25 éves a HáziPatika, a piacvezető egészségügyi és életmódportál

2024. 06. 18.

Negyedszázados jubileumát ünnepli a HáziPatika, Magyarország egyik első webes sajtóterméke, amely...

Bővebben
Szajki Bálint kollégánk, a 24.hu fotóriportere kapta a Hemző Károly-díjat

Szajki Bálint kollégánk, a 24.hu fotóriportere kapta a Hemző Károly-díjat

2024. 06. 18.

Kedden, a Capa Központban tartott díjátadón hirdették ki a 11. Hemző Károly-díj nyertesét. A 35...

Bővebben
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 10

Kövess minket!

  • Facebook

  • Youtube

  • Instagram

Rich Media megoldásaink

Katalógus 

Billboard cross slider

Roadcars

Invert

Egyéb rich media megoldások

RÓLUNK

A Central Médiacsoport Magyarország egyik vezető médiavállalata. 19 online kiadványunk, 14 nyomtatott magazinunk és több mint 20 különszámunk havonta közel 6 millió fogyasztót ér el. Változatos portfóliónkban meghatározó hányadban szerepelnek a legnépszerűbb hazai digitális és print médiamárkák, illetve szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, mint a Nők Lapja, a 24.hu, az nlc, a Nosalty, a National Geographic, a Marie Claire, a Vezess, a Gyerekszoba és a Házipatika, illetve a REFRESHER, ami elsősorban a millenniumi és a Z generációt szólítja meg.

VEZETŐ KIADÓVÁLLALAT

Termékeink és újságíróink mellett sales csapatunk, illetve szakmai vezetőink  is számos rangos díjjal büszkélkedhetnek. 2025-ben is domináns Central-jelenlét jellemzi a legbefolyásosabb médiavezetők és a digitális piac legmeghatározóbb szakembereinek toplistáját. Újságíróink sorozatban nyerik el a legrangosabb hazai szakmai díjakat – többek között a Magyar Sajtó-díjat, a Paul Lendvai-díjat, a Média a Családért díjat vagy a Magyar Orvosi Kamara Média Díját -, fotóriportereinket 11 díjjal jutalmazták a 43. Magyar Sajtófotó Pályázaton, a 24.hu és a Central Content pedig számos elismerést vitt haza az Online Video Audio Awards-ról. Sales tevékenységünkkel korábban több arany, ezüst és bronz díjat is elnyertünk a Kreatív Content Marketing Award (CMA) versenyén.

A magazin és online hirdetési felületek értékesítése mellett kreatív ügynökségünk, a Central Content üzletág – szintetizálva a különböző szervezeti egységeinkben fellelhető tudásanyagot és kreativitást – számos területen nyújt innovatív tartalmi megoldásokat kereskedelmi ügyfeleink számára: Content Marketing, Videó & Podcast Content, Custom Publishing, Representative Research, Social Media, Merchandising és Event.

Impresszum

Central Médiacsoport Zrt.

SZÉKHELY
1037 Budapest, Montevideo u. 9.

LEVELEZÉSI CÍM
Budapest, Pf. 1872.

ADÓSZÁM
25087910-2-41

A FŐVÁROSI TÖRVÉNYSZÉK ÁLTAL NYILVÁNTARTOTT CÉGJEGYZÉKSZÁM
01-10-048280

TELEFONSZÁM

(+36-1) 437-1100

Kapcsolat

KÖZPONTI ELÉRHETŐSÉG
info@centralmediacsoport.hu

MAGAZIN HIRDETŐKNEK
magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu

ONLINE HIRDETŐKNEK
internetsales@centralmediacsoport.hu

PR
pr@centralmediacsoport.hu

  • ÁSZF
  • Adatkezelés
  • Karrier
  • Hírlevél
  • Brand safety
A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. RendbenRészletes leírás