Új elnökségi tagot választott az IAB , a három jelölt közül (Gazsó Gábor / Evomédia-NWMG, Németh Iván / Ads Interactive és Rusvai Richárd / Central Médiacsoport) a szavazatok alapján a befutó Rusvai Richárd lett, akinek a mandátuma 2018 végéig, az általános tisztújításig tart.
Rusvai Richárd
digitális értékesítési igazgató
Rusvai Richárd a Szent István egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi karán szerezte diplomáját. A médiában való elhelyezkedése előtt a Casio magyarországi forgalmazójánál töltött be product manager pozíciót, majd 2007-ben kezdett el a Sanoma Media Budapestnél dolgozni account manager pozícióban, melyet két év után a key account munkakör követett. 2010 és 2014 között a digitális key account csoportot vezette, majd 2016-ig, már a Centralnál, digitális értékesítési és fejlesztési vezetőként a key account csoport vezetése mellett, a cég digitális értékesítési stratégiájának kialakításában is részt vett.
2017 óta tölti be jelenlegi pozícióját, digitális értékesítési igazgatóként már a teljes értékesítésért és az ezzel kapcsolatos fejlesztésekért felel. Az IAB Hungary-ben is aktív, résztvevő a médiaszekcióban, az Adex munkacsoportban képviseli a Central Médiacsoportot, és a sztenderdizálási munkacsoport vezetője.
Az IAB taggyűlésről készült beszámoló teljes hosszában az IAB Hungary szakmai blogjában olvasható.