„A Central Médiacsoport egyértelműen erősíti pozícióját a magyar digitális piacon. A top kiadók közül mi vagyunk az egyetlen, amelyik az elmúlt időszakban növelni * tudta a forgalmát. Az, hogy Ági csatlakozik hozzánk, alátámasztja erős elkötelezettségünket, hogy folytassuk küldetésünket és a magyar digitális piac első számú szereplőjévé váljunk. Örülök, hogy Ági velünk tart ezen az úton”
Fehér Ági több mint 15 éves szakmai tapasztalatot hoz magával. Pályafutása során olyan vezető pozíciókat töltött be, mint a Femina.hu főszerkesztője, a Retikül.hu alapító-főszerkesztője és a Sóbors.hu újratervezője. Munkája során kiemelt figyelmet fordított a tartalomstratégiai fejlesztésekre, a látogatói adatok elemzésére, a SEO-optimalizálásra, valamint a digitális termékek innovációjára.
„Fehér Ági csatlakozása új lendületet ad a Women & Lifestyle Portfóliónak. Hiszünk abban, hogy szakértelme és elkötelezettsége révén tovább erősítheti az nlc., a Házi Patika és a Gyerekszoba pozícióját a piacon, miközben még közelebb hozza ezeket a termékeket olvasóinkhoz”
Fehér Ági érkezésével egy új korszak veszi kezdetét a Women & Lifestyle Portfólió életében, amely az innovatív tartalmak és az olvasóközpontúság jegyében épül tovább. További változás, hogy január közepétől Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója, a New Business divízió vezetője is helyet foglal a médiavállalat vezetői testületében. A Central Médiacsoport tavaly júniusban kezdte meg a közös munkát a Financial Times Strategies-zel, amelynek célja a médiavállalat működésének korszerűsítése. A mostani változások ezen közös munka következő lépései.
*Forrás: DKT/gemiusAudience: Top 4 Media Owners, 2023 december/2024 december (Views, Visits)