Hazai topsztárok népszerűsítik a megújult Story magazint
Modernebb köntösbe bújt és a közösségi médiában is beerősít a hetilap
A Story magazin ezentúl frissebb és fiatalosabb, ugyanakkor elegánsabb külsővel köszönti hétről hétre az olvasóit. Újragondolt logó, innovatív vizuális elemek, nagyobb fotók, letisztultabb címszerkezetek és betűtípusok, vadonatúj rovatok és még több női tartalom – ezek jellemzik a modernebb köntösbe bújt hetilapot.
A relaunch-ot támogató nagyszabású média- és marketingkampányhoz olyan hazai topsztárokat nyertek meg, mint Erős Antónia, Tóth Vera, Varga Izabella, a Korda-házaspár, Majka, Szabó Zsófi, Bereczki Zoltán és Stohl András.
Több mint két évtizedes fennállása egyik legjelentősebb mérföldkövéhez érkezett az ország legnépszerűbb sztármagazinja. Mint azt Kolossváry Balázs, a lap főszerkesztője elárulta: a hónapok óta tartó szerkesztőségi munkálatokat olvasói közvélemény-kutatás is megelőzte.
„Valamennyien az első hívószóra, örömmel vállalták a feladatot. Hiszen ők változatlanul sztoriban vannak, tudják: bennünk továbbra is megbízhatnak, velünk megoszthatják féltett titkaikat” – árulta el a főszerkesztő, aki azt is hozzátette, hogy a szerkesztőség a jelenkor egyik legnépszerűbb kommunikációs platformján, a közösségi média fronton is beerősített. A Facebook- és a nemrégiben indult Instagram-oldalon a magazin hasábjairól kimaradó plusztartalmakra számíthatnak a követők.
A lap filozófiája nem változott: hiteles és szórakoztató sztármagazint készíteni. Frissült a Női Extra belső melléklet is, a régi rovatok mellett pedig számos innovatív tartalmi elem is vár az olvasókra, például az Előttem az utódomban egy-egy hazai tophíresség egy általa tehetségesnek tartott, ám még kevésbé ismert kollégát mutat be. Az átváltozás utáni első lapszám rögtön nagy dobással indít: Stohl András itt mutatja meg a nyilvánosságnak menyasszonyát, Vicát!
A munka közel egy éven át tartott, a végeredményt sok-sok közös szerkesztőségi ötletelés, finomhangolás előzte meg. Természetesen olvasóink véleményét is kikértük, számos kutatással teszteltük a „ráncfelvarrást”. Hitünk szerint sikerült egy modern, fiatalos, elegáns magazint létrehoznunk