Tükröződő felületű címlap

A tükröződő felületű borító illeszkedett a #BeTheCover and #WeAreWomen kampányhoz, amely a 2015 októberi ausztrál ELLE magazin megoldása óriási sikert aratott.

Bővebben

Interaktív felületek a magazinokban

A National Geographic magazin borítóján elhelyezett BMW hirdetés is digitális tartalmat kapott. Az ingyenes LAYAR alkalmazás segítségével BMW i3 tesztvezetésére is lehetett jelentkezni.

Bővebben

SIÓ termékteszt magazinban

A terméktesztelési projektben partnerünk kíváncsi volt a fogyasztók véleményére az új ízű italokkal kapcsolatban. A véleményeket a valaszolok.hu oldalon, a kutatási osztályunk által kialakított kérdőívvel összesítettük.

Bővebben

Hűsítő hetilap ajánlatunk!

Egyedülállóan magas elérés social- és online csatornákkal bővítve, most extra kedvezménnyel! A nyári időszakban a fogyasztók széleskörű elérését biztosítjuk hirdetőink számára egyedi, kedvezményes ajánlatunk segítségével....

Bővebben