Nagy verseny a nőkért
Tovább folytatódik a pörgés a hazai nyomtatott női hetilapok piacán. A kiadók nemcsak a meglévő termékeket frissítik, hanem új magazinok megjelenése is várható 2016-ban.
Bővebben2016. 04. 12.
Tovább folytatódik a pörgés a hazai nyomtatott női hetilapok piacán. A kiadók nemcsak a meglévő termékeket frissítik, hanem új magazinok megjelenése is várható 2016-ban.
Bővebben2016. 04. 11.
A korábbi példányszámcsökkenését másfél év alatt megfordító Best és Story hamarosan újra külön főszerkesztőhöz kerülhet.
Bővebben2016. 03. 02.
A sajtópiac 32,234 milliárd forint reklámbevételt és 57,952 milliárd forint lapeladásból származó bevételt ért el 2015-ben.
Bővebben2016. 03. 01.
Az olimpia szó és olimpiai jelképek reklámban történő használatáról szóló aktualizált útmutatót adott ki a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT).
Bővebben2016. 02. 11.
Az AIRBNB Pineapple nevű magazinja után az UBER is negyedévente megjelenő print magazint indított tavaly MOMENTUM néven.
Bővebben2016. 02. 11.
A globális magazin print, mobil, online platformjával egyesíti a világszínvonalú szerkesztőket, írókat, stylistokat és fotósokat – a felfedezés és inspiráció révén végső soron célja a vásárlás elősegítése.
Bővebben2016. 02. 11.
A Magazine Media Factbook 2015 kiadványában mutatja be a magazintrendeket.
Bővebben2016. 02. 05.
Magazinokból értesülhettünk a populáris kultúra legfontosabb pillanatairól, kezdve a Vanity Fair felejthetetlen Caitlyn Jenner-bejelentésétől a New York megrázó beszámolójáig a Bill Cosbyt erőszakkal vádolókról, és a People megindító cikkéig egy nőről, aki úgy döntött, hogy véget vet az életének.
Bővebben2016. 02. 03.
H&M – Cosmopolitan rekord az Admonitorban! Az Admonitor számszerűen is kimutatja, hogy a felidézésre a hirdetés mérete, elhelyezkedése, ismétlődése mellett a kreatív anyagában megjelenő szín, forma és szöveg is hatnak.
Bővebben2016. 01. 27.
2016. január 6-án első alkalommal adta át a National Geographic szerkesztősége az 1%-os előfizetői támogatást. A NG-ben korábban bemutatott tíz olyan magyar személyiségre lehetetett szavazni, akik a tudásért, kalandért, speciális munkáért fizikai és szellemi értelemben is készek vállalni a kockázatot.
Bővebben2016. 01. 15.
Kreatív hirdetési megoldások magazinokban.
Bővebben2016. 01. 13.
A tükröződő felületű borító illeszkedett a #BeTheCover and #WeAreWomen kampányhoz, amely a 2015 októberi ausztrál ELLE magazin megoldása óriási sikert aratott.
Bővebben2016. 01. 11.
Tavaly év végén a Rowenta hajformázó eszközei kapcsán kaptuk a felkérést egy piackutatással egybekötött termékteszt lebonyolítására.
Bővebben2015. 06. 23.
Csatlakozzon a Nők Lapja magazin terméktesztelő csapatához, és próbálja ki térítésmentesen a megújult Dove Deeply Nourishing krémtusfürdőt!
Bővebben2015. 06. 23.
A National Geographic magazin borítóján elhelyezett BMW hirdetés is digitális tartalmat kapott. Az ingyenes LAYAR alkalmazás segítségével BMW i3 tesztvezetésére is lehetett jelentkezni.
Bővebben2015. 06. 23.
A terméktesztelési projektben partnerünk kíváncsi volt a fogyasztók véleményére az új ízű italokkal kapcsolatban. A véleményeket a valaszolok.hu oldalon, a kutatási osztályunk által kialakított kérdőívvel összesítettük.
Bővebben