Look Book

Look Book A Look Book az ÁRKÁD Budapest negyedévente megjelenő kiadványa, amelyet 2015-ös, nyári...

Bővebben

E.ON Világ

E.ON Világ Az E.ON Világ az E.ON munkatársi magazinja, amely széleskörűen mutatja be a munkatársak...

Bővebben

A Swipe sztori

A Swipe egy olyan ingyenes, brit kéthavi lap, amely az internet legjobb tartalmait jelenteti meg nyomtatásban.

Bővebben

A magazinhirdetések megtérülése a legmagasabb

A Nielsen Catalina Solutions (NCS) eladáshelyi adatok alapján határozza meg az FMCG termékek reklámhatékonyságát. 11 év 1400 db FMCG kampányának eredménye: minden, magazinban elköltött dollárra 4 dollár bevétel jut.

Bővebben

She’s Mercedes

Új prémium női életmód magazin! A Mercedes-Benz Hungária Kft. 2016 óta dolgozik együtt a...

Bővebben

Rowenta termékteszt esettanulmány

Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.

Bővebben

5 tévhit a magazinokról

James Wildman, a Trinity Mirror Solutions médiakiadó értékesítési vezetője egyenesen printizmusnak nevezte a nyomtatott sajtóval szembeni téves előítéleteken alapuló gondolkodásmódot.

Bővebben