A Swipe sztori
A Swipe egy olyan ingyenes, brit kéthavi lap, amely az internet legjobb tartalmait jelenteti meg nyomtatásban.
Bővebben2016. 06. 28.
A Swipe egy olyan ingyenes, brit kéthavi lap, amely az internet legjobb tartalmait jelenteti meg nyomtatásban.
Bővebben2016. 06. 17.
A Nielsen Catalina Solutions (NCS) eladáshelyi adatok alapján határozza meg az FMCG termékek reklámhatékonyságát. 11 év 1400 db FMCG kampányának eredménye: minden, magazinban elköltött dollárra 4 dollár bevétel jut.
Bővebben2016. 06. 06.
Inspiráció a fogyókúrához. Négy, orvosok által kidolgozott diéta, 79 fantasztikus fogyókúrás recept, anyagcsere-pörgető tippek, kalóriaszegény desszertek.
Bővebben2016. 06. 02.
Az utóbbi időben olyan neves digitális szereplők indítottak print magazinokat, mint például net-a-porter, az AIRBNB vagy az UBER.
Bővebben2016. 06. 02.
Az idei szezon legtrendibb fürdőruhái, torna és diéta tippek, a magazin motivációt és konkrét terveket ad, hogy az olvasók magabiztosnak és nőiesnek érezzék magukat az élet minden területén.
Bővebben2016. 06. 02.
Új prémium női életmód magazin! A Mercedes-Benz Hungária Kft. 2016 óta dolgozik együtt a...
Bővebben2016. 06. 01.
Egészséges életmódot támogató szakácskönyv a dm lojalitásprogramjában.
Bővebben2016. 05. 25.
2 in 1. A kivehető 32 oldalas játékos foglalkoztató füzetben színezők, készségfejlesztő feladatok várják a 3-8 év közötti gyerekeket.
Bővebben2016. 05. 16.
Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.
Bővebben2016. 05. 04.
Interjú készült Steff Józseffel a Digital Hungary-n.
Bővebben2016. 05. 03.
Itt a MENTES konyha a Meglepetés új különszáma, mindazok örömére, akik az igazán egészséges életmód hívei, vagy valamilyen ételallergiával küzdenek.
Bővebben2016. 04. 27.
Videó interjú készült Lipták Tímeával, a Central Médiacsoport magazin üzletág igazgatójával.
Bővebben2016. 04. 21.
James Wildman, a Trinity Mirror Solutions médiakiadó értékesítési vezetője egyenesen printizmusnak nevezte a nyomtatott sajtóval szembeni téves előítéleteken alapuló gondolkodásmódot.
Bővebben2016. 04. 15.
A Story magazin a Central Médiacsoport egyik legerősebb magazin márkája. “Az új főszerkesztővel együtt az a célunk, hogy a magazin továbbra is megőrizze piacvezető pozícióját a sztár hetilap szegmensben.”
Bővebben2016. 04. 13.
A leglátogatottabb glossywebsite-ot, a Cosmopolitan.hu-t 2016 első felében, amerikai minta alapján, a legújabb trendeket követve megújítják.
Bővebben2016. 04. 12.
A világszerte Mr Magazine-ként ismert és elismert magazin szakértő Samir Husni a Central Médiacsoport mesterkurzust tart.
Bővebben