Interaktív felületek a magazinokban
A National Geographic magazin borítóján elhelyezett BMW hirdetés is digitális tartalmat kapott. Az ingyenes LAYAR alkalmazás segítségével BMW i3 tesztvezetésére is lehetett jelentkezni.
Bővebben2015. 06. 23.
A National Geographic magazin borítóján elhelyezett BMW hirdetés is digitális tartalmat kapott. Az ingyenes LAYAR alkalmazás segítségével BMW i3 tesztvezetésére is lehetett jelentkezni.
Bővebben2015. 06. 23.
A terméktesztelési projektben partnerünk kíváncsi volt a fogyasztók véleményére az új ízű italokkal kapcsolatban. A véleményeket a valaszolok.hu oldalon, a kutatási osztályunk által kialakított kérdőívvel összesítettük.
Bővebben2015. 06. 10.
Egyedülállóan magas elérés social- és online csatornákkal bővítve, most extra kedvezménnyel! A nyári időszakban a fogyasztók széleskörű elérését biztosítjuk hirdetőink számára egyedi, kedvezményes ajánlatunk segítségével....
Bővebben