Áprilisban kívül-belül markánsan megújult a Nők Lapja, a nemzetközi lappiacon is egyedülálló múltra visszatekintő hazai magazin. A tartalmi és vizuális átalakítást követően, a július 7-én megjelenő lapszámtól a belső oldalak papírminősége is magasabb szintre lép: az eddiginél fehérebb, fényesebb belívekkel kerül a standokra és az előfizetőkhöz a piacvezető női magazin.

Az olvasóink számára ez a fejlesztés tovább fokozza a papíralapú magazinolvasás élményét, a hirdető partnereinknek pedig még látványosabb megjelenést garantál a széles elérés mellett. Ugyan az élénkebb színekkel, nagyobb kontrasztokkal egyértelműen prémium hatást kínál a lap, a környezettudatosság továbbra is fontos szempont a lapkészítésben, így a magazin változatlanul újrahasznosított papírral készül.

A Nők Lapja a Central portfólió legerősebb brandje: márkakiterjesztéseivel együtt a tavalyi évben közel 10 millió példányt vásároltak belőle az olvasók. Legfrissebb kutatásunk is megerősítette, hogy a lap hitelességének, és igényes tartalmának köszönhetően referenciapontként szolgál az élet számos olyan területén, mint pl. az egészség, család, kultúra vagy életvezetés. Hétről hétre nők százezrei választják a magazint, ha szellemi felfrissülésre, minőségi kikapcsolódásra vágynak. Ragaszkodnak hozzá: az „énidő” fogalma számukra szorosan összekapcsolódik a Nők Lapja olvasásával. Célunk, hogy a magazin a jövőben is töretlenül megőrizze piacvezető pozícióját mind példányszámát, mind olvasottságát tekintve.* Az elmúlt egy év éppen ezért a megújulás időszaka volt, szem előtt tartva a márka alapértékeit, ami a több mint hét évtizedes sikerének titka. Fontos mérföldkő ezen az úton a nőklapja.hu tavaly májusi indulása, amit az idei év elején az integrált szerkesztőség kialakítása követett, elősegítve a több platformon átívelő korszerű és előremutató integrált tartalmi, valamint hirdetési megoldásokat.

A Nők Lapja médiaajánlatáért kattintson ide!

360 fokos megoldásainkat keresse itt, vagy forduljon bizalommal kapcsolattartójához!

Élmény, érték, elérés.

*Példányszám: 164 699 db (MATESZ 2021. I. né. gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példány)

Olvasottság: 595 000 fő (Kantar Hoffmann Kft. NOK, 2019/4-2020/1,3,4)



Címkék: