A világszerte Mr Magazine-ként ismert és elismert magazin szakértő Samir Husni 2016. május 12-én, azaz a Media Hungary 2016 konferenciát követő napon a Central Médiacsoport székházába látogat, és mesterkurzust tart.
Az eseményen a Magyar Lapkiadók Egyesületének tagjai vehetnek részt korlátozott létszámban. A Mississippi Egyetemen újságírást oktató Samir Husni professzor a Magazine Innovation Center vezetőjeként a Media Hungary konferencia előadását egészíti ki a mesterkurzussal, amelynek vezérfonala: „Print future in digital age” A mesterkurzus keretében Mr. Husni megosztja a gondolatait arról, hogyan lehet a print jövőjét biztosítani a digitális korszakban az „olvasóké az elsőbbség” megközelítési módszerével, melynek alapja a négy C betűs angol szó (Content, Creation, Curation, Credibility): a tartalom, az alkotás, a gondozás és a hitelesség.
Köszönjük Csermely Ákos (Media Hungary) és Havas Katalin (MLE) közreműködését!