A Central360 multimédiás megoldások egyike a kutatás és tesztelés, melynek során közvetlenül összekötjük kereskedelmi partnerünk termékét a potenciális célcsoporttal. A termékteszt nagy előnye, hogy a kiválasztott fogyasztók személyesen kipróbálják és véleményt formálnak az adott termékről.
A L’Oréal Paris esetében a toborzás a marieclaire.hu oldalon zajlott, ahonnan módfelett sokan szerettek volna csatlakozni a teszteléshez. A PR cikkben elhelyezett szűrőkérdőív alapján választottuk ki azt a 100 főt, akik teljesen beleillettek a kutatás célcsoportjába.
Jelen esetben a célcsoportot alkották a 35 éves vagy idősebb nők, akik legalább naponta használnak arckrémet, valamint éjszakai arckrémet is. Alkalmi költéseiket tekintve minimum 2-3000 Ft-ot fordítanak rá.
A L’Oréal Paris Revitalift Laser éjszakai szérum tiszta retinolt tartalmaz, amely által a bőr hidratált, rugalmas és simábbnak látszik. A retinol egy erőteljes összetevő, így a résztvevők folyamatosan szoktatták hozzá bőrüket használatához mindamellett, hogy a megfelelő fényvédelemre is maximálisan ügyeltek.
A kutatásban résztvevők számos pozitívumról számoltak be:
97% másoknak is ajánlaná
87% nagyon elégedett volt a termékkel
90% kellemes érintést tapasztalt
71% hidratáltabb bőrről számolt be
62% feszesebb lett a bőre
88% szerint illata friss és kellemes
77% hetente többször is használta a szérumot
A felhasználók 87%-a nagyon elégedett volt a termékkel, 97%-uk pedig másnak is ajánlaná a használatát! Nagyon magas vásárlási potenciált mutattak a tesztelők, a kampány által pedig 62 835 főt sikerült elérni!*
A kutatási eredményekről és fogyasztói visszajelzésekről egy részletes összefoglalót készítünk mindig kereskedelmi partnerünk részére.
Az utókommunikáció számos felületen megjelent, többek között a Marie Claire magazinban, a marieclaire.hu és a Marie Claire Facebook oldalán is.
A teljes esettanulmány elérhető az alábbi linkre kattintva:
Marie Claire x L’Oréal Paris termékteszt
Bővebb információért és ajánlatért kérjük, keresse Central kapcsolattartóját!
Forrás: Total Brand Reach számítás a L’Oréal megjelenései alapján, 2021. 07.22. (Marie Claire Facebook, marieclaire.hu, Marie Claire magazin 03/21 és 04/21).