A norvég Schibsted csoport és Central között 2017 ősz végén létrejött felületértékesítési megállapodás keretében 2018-tól a Central Médiacsoport képviseli a legnagyobb hazai autós apóhirdetési oldalt és annak kiadványait a magyar hirdetői piac ügynökségi szegmensében. Emellett a Centralhoz tartozik a Használtautó.hu programmatic felületeinek értékesítése is a jövőben.
Az együttműködés kapcsán Rusvai Richárd a CM Sales digitális értékesítési igazgatója elmondta:
„Büszke vagyok a létrejött együttműködésre! A Central Médiacsoport sales house-ában elsősorban saját szegmensében piacvezető kiadványok, vagy speciális területekkel foglalkozó termékek értékesítését vállaljuk. A Használtautó.hu csoport nagyon szépen illik ebbe az értékesítési stratégiába. Fontos szempont számunkra az is, hogy a Használtautó.hu kiválóan kapcsolható össze a Central Digitális Média egyébként is erős termékportfóliójával.”
Az Autónavigátor és a Vezess.hu együtt a Használtautó.hu csoporttal a legnagyobb olyan autós tematikát jelenti a hazai hirdetési piacon, ami sikerrel éri el egyaránt az új és használt autókat kereső netezőket. Ez elsősorban férfi célcsoportelérést jelent egy fontos, és növekvő, hirdetői szempontból kiemelten értékes netező rétegben.
„Örülök, hogy sikerül szorosabbra fűzni az együttműködést a Centrallal, mivel a korábbi együttműködéseink minden szempontból előnyösek voltak. Nagy lehetőséget látok a közös szinergiák kihasználásában, hiszen vezető e-kereskedelmi termékeink és a Centralos tartalmi oldalak közös értékesítésével szinte a teljes hazai internetező közösség máshol nem megvalósítható célzási lehetőségekkel érhető el. További előny, hogy a Használtautónál több mint 3 000 kereskedő, míg a Jófogás esetében közel 2 000 ingatlanértékesítő érhető el, akik aktívan, napi szinten használják a szolgáltatásainkat, ez pedig egyedülálló lehetőség B2B és céges termékek, szolgáltatások népszerűsítésére minden hazai vállalat számára.” – mondta el Palocsay Géza, az oldalt üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.