Az IAB elnöksége júniusi ülésén több témát is megvitatott, többek között kiválasztásra kerültek a munkacsoportok vezetői is:

  • AdEx – Novák Péter, Hasznaltauto.hu – Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Kutatás – Nagy István, Origo
  • Lost and Found (adblock) – Ambruszter Géza, Gemius
  • Mobil – Földi Kata, CEMP
  • Natív – Pusztay András, CEMP
  • Oktatás – Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Policy – Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Programmatic – Vándor Attila, Hoppex
  • Sztenderdizálás – Rusvai Richárd, CM Sales
  • Viewability – Bódi Tamás, CM Sales

Rusvai Richárd digitális értékesítési- és fejlesztési vezetőként, míg Bódi Tamás digitális innovációs vezetőként dolgozik a CM Sales Kft-nél.

A pályázatokról és a munkacsoportokkal kapcsolatos egyéb információkról az IAB hivatalos magyar honlapján és az IAB blogján található bővebb információ.



Címkék: