A Suzuki #Együttazúton kampányának különlegessége abban is rejlett, hogy több site-on átívelő együttműködésként valósult meg. A tartalmakat az nlc.hu egyedi dizájnnal rendelkező prémium aloldaláról lehetett elérni. A kampányban az nlc mellett, a Nosalty és a Marie Claire is szervesen részt vett különböző tartalmakkal.

A Suzuki kampánycélját képezte, hogy hiteles tartalmakkal szólítsa meg célcsoportját, valamint eljuttassa hozzájuk fő üzenetét, a családok melletti kiállást, az összefogás és az összetartozás érzésének erősítését. A kampányt egy több hónapon átívelő megjelenésként tervezték, az aktuálisan futó modellt bemutatva. A kampánycélt szem előtt tartva, az alábbi hirdetői megjelenések valósultak meg.

A microsite-ra az nlc és a Marie Claire a Suzuki számára dedikált szerkesztőségi cikkeket készített, a cikksorozatban bemutatták a friss családosok azon élethelyzeteit, melyekhez nélkülözhetetlen egy biztonságos és kedvező fogyasztású gépjármű.

A Nosalty videós tartalommal kapcsolódott a kampányhoz, olyan háziasszonyokat mutattak be, akik inspirálóak lehetnek más anyukák számára.

A microsite-hoz tartozó natív tartalmakban a Suzuki rich media felületekkel jelent meg. Így interactive carbook és video roadblock megoldásokkal volt még hangsúlyosabb a hirdetői jelenlét.

A kampány rendkívül sikeresen valósult meg, a témában megjelenő 9 szerkesztőségi cikk az előzetesen becsült portfóliós vállalás alsó határának több mint két és félszerese, felső határának pedig 134%-kát teljesítette összesen. Az nlc-n és a Nosalty-n megjelenő, kampányhoz tartozó 5 videó, dupla annyi videóindítást eredményezett, mint amennyi az előzetesen becsült vállalás volt. A cikkek mellett megjelenő interaktív bannereknek kimagaslóan jó, 1 CTR% feletti átkattintási aránya volt. A social megjelenéseket tekintve, 42 db megjelenés került publikálásra (14 db Facebook poszt, 14 db Instagram poszt, 14 db Instagram story).

Az #Együttazúton esettanulmány letölthető itt.

Ha felkeltettük az érdeklődésed, keresd Central kapcsolattartód vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu címre!



Címkék: