A Krémmánia Beauty box után újabb márkakiterjesztéssel jelentkezett a Central digitális portfóliója; ezúttal két másik piacvezető portál, a Nosalty és a Házipatika dobta piacra saját márkájával fémjelzett dobozait.
Egészség és reggeli – mindkettő nagyszerűen elfér 1-1 dobozban. A szeptember közepe óta megvásárolható pakkok könnyű és egyszerű felhasználhatóságot, inspirációt ajánlanak a fogyasztóknak, miközben lehetőséget biztosítanak üzleti partnereink számára arra, hogy új, alternatív módokon juttassanak el termékeikből mintákat a célközönségük számára.
A Nosalty reggeli doboza összesen 9 már ismert, vagy pedig még felfedezésre váró újdonságot kínál hirdető partnereink (Biopont, Cafe Frei, Milford, BiOrganik, Pagen, Pöttyös, Twist, Zewa, Central Könyvek) jóvoltából, míg a Házipatika meglepetéscsomagja 8 terméket tartalmaz (partnerek: Dr Steinberger, Nuxe, Signal, Calcitrio, Herbiotikum, Aromax, Dilmah, Hansaplast).