A First Class az érdeklődő és a világra nyitott férfiaknak szól, minden olyan témakör megtalálható lesz az oldalon, amely a férfiakat érdekli: a technológiától a sportig, a gasztronómiától a divat, az utazástól a pénzügyeken át a filmekig.
Az új lap tartalmának előállításában a Central Médiacsoport több tapasztalt újságírója mellett számos külsős tartalomgyártó és neves szakértők is részt vesznek majd. A First Class természetesen nem csak írott szövegekben gondolkodik: a jövőben videós tartalmak és podcastok indulása is várható. A márka anyagai a firstclass.hu oldalon túlmenően, elérhetőek lesznek különböző közösségi médiás felületeken is.
A február 15-én elrajtolt lap tartalmi vezetője Horváth Zsolt, aki a Vezess főszerkesztői pozícióját megtartva irányítja a magazin működését. Főszerkesztő-helyettesként Lencsés Csaba, az Elle magazin korábbi főszerkesztő-helyettese gondoskodik arról, hogy napról napra magas színvonalú anyagok kerüljenek az olvasók elé.
“Bár a First Class anyagai első ránézésre inkább a férfiolvasók érdeklődését szolgálják ki, természetesen egyáltalán nem csak férfiakat várunk az oldalra. A hangsúly sokkal inkább a magas minőségen van, mind a tartalom, mind pedig az általunk a hirdetőpartnerek számára kínált elérhető olvasói célcsoportok szempontjából. A célunk ezen a téren kifejezetten az, hogy a megszokott megoldások mellett egyedi és prémium kereskedelmi üzleti igényeket is magas szinten ki tudjunk szolgálni.”
“Az érdeklődő, sikeres férfiak magazinja vagyunk. Azoké, akik kifinomult és kalandos életre vágynak, ahogy mi is. Olyan történeteket hozunk a nagyvilágból, amelyek táplálják a kíváncsiságunkat és inspirálnak. Nem akarunk mindenkihez szólni, olvasóink értékelik a minőséget az életükben, ennek megfelelően készülnek majd anyagaink. Minden nap szeretnék újat mutatni az olvasóinknak, feltöltődést, kikapcsolódást kínálunk nekik.”
“Kézbe vesszük a legnagyobb sztárok focicipőjét. Természetesen a teniszezők és kosarasok sneakerei is jönnek. Felcsatoljuk a karunkra a legújabb kronográfokat és okosórákat is. Kipróbáljuk a friss mobilokat, meghallgatjuk a high end audiorendszereket, bemegyünk a fine dining éttermek konyhájába, kitöltjük a legfinomabb italokat.”