Személyes utazási élményeken alapuló testközeli beszámolók és úti tippek, olyan életszerűen, mintha egy helyi lakos kalauzolna – ezt ígéri a Startlap újonnan indított rovata, a Startlap Utazás.
A „Nagy utazók, nagy sztorik” szlogen mögött valódi utazók valós utazási élményei elevenednek meg élvezetes helyszíni beszámolók, úti tippek, leírások formájában a Startlap olvasói számára augusztustól. A rovat szerzői kizárólag olyan desztinációkról írnak, ahol valóban jártak is, vagy olyan emberek beszámolóját adják tovább, akik személyes élményeket szereztek az adott helyről. A cél az, hogy az olvasó úgy érezze, mintha a cikket olvasva egy helyi lakos kalauzolná őket végig és adna tippeket az adott terület legjobb helyeiről, legyen szó egy ázsiai utazásról vagy akár egy hátizsákos kirándulásról a Bükkben. A Startlap Utazás rovat egyedisége így többek között abban rejlik, hogy a leírásokból azon kikapcsolódni vágyók is életszerű tippeket kaphatnak, akik nem feltétlenül a hagyományos, mainstream útvonalak, utazási lehetőségek iránt érdeklődnek.
A rovathoz több hírességet, a témában jártas bloggert is megnyert a Startlap; a vendégszerzők között szerepel többek között Steiner Kristóf, az eddig 124 országot bejáró Travellina, vagy éppen Hortobágyi Rántott Vombat. A Startlap Utazás induló cikkeit olvasva megtudhatjuk, hogyan él egy magyar lány Playa del Carmenen, megismerhetjük a módszert, hogyan válogathatunk a legolcsóbb repülőutak között, de arra a kérdésre is választ kapunk, hogy miért érdemes Poroszlón nyaralni. Travellina bemutatja Amszterdamot, és tippeket kapunk egynapos túrákra is német városokba.
Az újonnan indult rovat tartalmaira az indulást követő első héten mintegy 100 000 egyedi látogató volt kíváncsi.
A Startlap a hagyományos szponzorációs lehetőségek mellett látványos konverziófókuszú és tartalmi hirdetési megoldásokat is kidolgozott a hirdetők számára, így lehetőséget biztosítanak többek között branded content és szerkesztőségi cikk megjelenésre kiemelt termékkártyával, akár háttérátszínezéssel is.