Csökken a különbség a desktop és a mobil között – interjú Rusvai Richárddal
Rusvai Richárd, a CM Sales digitális vezetője a digitális bevételek trendjeiről a Digitál Hungary oldalain.
BővebbenVálassza az Oldal lehetőséget
2017. 02. 17.
Rusvai Richárd, a CM Sales digitális vezetője a digitális bevételek trendjeiről a Digitál Hungary oldalain.
Bővebben2017. 02. 17.
Bognár Bálint a Central Media online női magazin portfólió menedzsere a Digital Hungary-nak beszélt a magazinok jövőjéről.
Bővebben2016. 12. 30.
Az HBO-val közös műsorunk 5. részét pár nap alatt több mint 120 ezren látták!
Bővebben2016. 12. 20.
A kreativok standardizálásának szükségességéről beszélt Rusvai Richárd, a digitalhungary oldalán.
Bővebben2016. 12. 19.
A viewability munkacsoport létrejöttéről, a különféle módszertani megközelítésekről beszél Bódi Tamás a digitalhungary oldalán.
Bővebben2016. 12. 12.
Olyan, 18 év feletti vlogger lányt keresünk, aki fashion, beauty vagy más, jellegzetesen női témában otthonosan mozog és nem ijed meg a kamerától!
Bővebben2016. 12. 08.
Soha nem néztek még annyian sorozatkibeszélőt a 24.hu facebook oldalán, mint december 06-án este.
Bővebben2016. 12. 01.
A private dealek felépítéséről általánosságban, milyen előnyök adhatók, mikre kell odafigyelni választásakor?
Bővebben2016. 11. 28.
Nemrégiben 33 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Central Médiacsoport a Special Effects Media Hungary Zrt. (SEM) nevű, YouTube-videók menedzselésére szakosodott cégben.
Bővebben2016. 10. 24.
A Gemius friss, október közepén publikált kutatási eredményei szerint a megkérdezett 10-19 éves fiatalok kedveltségi toplistáján az első 10-ben 8 YouTube sztár szerepel.
Bővebben2016. 10. 03.
Az IAB Hungary és az FMG R&D kutatást indított, melynek célja a hazai programmatic hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások megismerése.
Bővebben2016. 09. 30.
Tudj meg többet a témáról és kérj ajánlatot!
Bővebben2016. 09. 14.
A Philips egy igazi újdonsággal, az Airfryer XXL Smarttal jelentkezett, melyet szerettek volna széleskörben megismertetni a fogyasztókkal. A kampánycél is erre épült, a Nosalty csapatával együttműködve olyan sokszínű recepteket hozzanak létre, melyek az Airfryer használatával könnyedén és nagyon rövid időn belül elkészíthetők.
Bővebben2016. 08. 26.
Az elmúlt években hazánkban is robbanásszerű ütemben fejlődött az online videó fogyasztás – ennek egyik fő színtere a Youtube.
Bővebben2016. 08. 16.
Az IAB elnöksége júniusi ülésén több témát is megvitatott, többek között kiválasztásra kerültek a munkacsoportok vezetői is.
Bővebben2016. 07. 11.
Az Év Tanára és Év Ápolója verseny sikerén felbuzdulva, az NLCafé úgy döntött, hogy itt az ideje, hogy az édesapákra irányítsa a figyelmet, és 2016 tavasszal megkeresse az ország kedvenc apukáját.
Bővebben